xCMS Podmínky

Podmínky a ustanovení funkčnosti xCMS

Obecné informace xCMS
Obecné informace xCMS
Obsah

I. Obecné
II. Správa aplikace
III. Doba trvání
IV. Změny v funkcionalitě, respektive vzhledu aplikace/webu
V. Náklady
VI. Podpora / Zákaznický servis
VII. Dostupnost
VIII. Omezení správy
IX. Omezení odpovědnosti
X. Vývojové služby
XI. Finanční

I. Obecné

Správa aplikací poskytovaných na stránce prezentace služeb bude probíhat v souladu s těmito podmínkami a ustanoveními.

II. Správa aplikace

Klient souhlasí s delegováním přístupu k administrativním právům společnosti Hostico, která bude jediným držitelem těchto práv po dobu trvání služby.
Doporučujeme tuto praxi, abychom eliminovali možnost provádění nesprávných konfigurací, konkrétně instalaci/odinstalaci/aktualizaci problematických rozšíření/šablon.

Aktualizujeme rozšíření/šablonu/aplikaci krátce po zveřejnění oficiální aktualizace, s výjimkou naléhavých bezpečnostních aktualizací, které budou aplikovány, jakmile budou k dispozici, dokonce i během dne, pokud to bude nutné. Aktualizace rozšíření, šablon a aplikací se uskuteční maximálně dvakrát měsíčně. Omezujeme počet aktualizací pro lepší seskupení a posouzení jejich kompatibility s ostatními komponenty, které tvoří aplikaci.
Budeme se snažit vyvarovat narušení funkčnosti webu prováděním údržbových prací v izolovaných prostředích (staging nebo klony), které budou poté zkopírovány do produkčního prostředí.
Nemůžeme zaručit úplnou absenci nepříjemných událostí. Aktualizace rozšíření/šablon zakoupených klientem a přístupných pouze jemu budou provedeny pouze po poskytnutí příslušných rozšíření/šablon.

III. Doba

Počáteční proces optimalizace a zabezpečení aplikace se liší mezi 5-15 pracovními dny, počínaje okamžikem, kdy je aplikace/web převzata týmem xCMS.
Během tohoto období může být klient kontaktován za účelem poskytnutí informací o funkčnosti/designu aplikace.

IV. Funkční změny, resp. vzhled aplikace/stránky

Během procesu optimalizace a zabezpečení může být nutné odstranit/nahradit určité rozšíření nebo motivy.
Tato potřeba bude komunikována a rozhodnutí bude patřit klientovi. Samozřejmě, že proces optimalizace a zabezpečení bude omezen uchováváním určitých rozšíření/motivů.

V. Náklady

Počáteční poplatek, tedy jednorázový poplatek za službu, je 200€ během počátečního procesu, kde jsou realizovány všechny kroky zahrnuté ve službě.
Měsíční předplatné pro zákazníky, kteří si zvolí správu a monitorování aplikace, je 25€.
Také, v závislosti na běhu aplikace a jejích potřebách, můžeme doporučit zakoupení dalších rozšíření nebo prémiových témat.
Veškeré náklady na získání těchto rozšíření nebo témat ponese klient.
Vývojové služby budou účtovány v rámci hodin asistence.

VI. Podpora / Asistence

Vzhledem k mnoha situacím, které mohou nastat a které nemůžeme předvídat s ohledem na množství témat a rozšíření používaných pro každou aplikaci, bude podpora pro jejich správu poskytována pouze prostřednictvím systému ticketů a to pouze během hodin 08:00 - 16:00 od pondělí do pátku.
Předpokládáme, že osoba, která žádá o pomoc s určitými aspekty aplikace, má základní znalosti o technologiích souvisejících s aplikací a nabízenými službami. Vyhrazujeme si právo omezit úroveň poskytované pomoci v nepřítomnosti těchto znalostí.
Pomoc bude poskytována na nejlepší možné úrovni - je nemožné být si vědom všech dostupných rozšíření/témat, nekompatibilit, zranitelností a situací, které může jejich instalace vytvořit.

V důsledku služeb poskytovaných na stránce xCMS budeme reagovat na následující žádosti týkající se správy aplikací v rámci limitu 2 hodin (nepřenositelných) měsíčně:

  • řešení problémů s rozšířením/šablonou/aplikací
  • optimalizace aplikací (doba načítání, mezipaměť atd.)
  • konflikty rozšíření/šablon
  • instalace rozšíření


Nebudeme poskytovat služby pro:

  • design/redesign/stylizace/branding
  • SEO optimalizace / poradenství
  • vývoj šablon/rozšíření
  • integrace aplikací třetích stran (jakýchkoli, které nebyly vytvořeny pro použití na příslušné platformě)


Pokud existují nejistoty ohledně klasifikace potřeb nebo nezbytností, můžete kontaktovat příslušné oddělení služby pro objasnění.

VII. Dostupnost

Služba je k dispozici pouze v rámci hostingových balíčků Hostico.
Přijetí webových stránek do této služby bude založeno výhradně na předložených podmínkách.
Vyhrazujeme si právo odmítnout jakékoli webové stránky z jakýchkoli důvodů, které považujeme za platné.

VIII. Omezení správy

Administrace bude omezena pouze na služby a aplikace popsané a zahrnuté na stránce xCMS.
Přidávání/modifikování/zastupování textu/produktů/obrázků nebo jakéhokoli jiného obsahu, stejně jako ověřování/registrace/schvalování uživatelů, objednávek, komentářů nebo jakékoli jiné služby, respektive typu služby tohoto druhu nebo podobné, není zahrnuto v této službě.

Úspěch optimalizačních a bezpečnostních operací také závisí na úrovni přizpůsobení aplikace na úrovni kódu nebo databáze.
V případě silně přizpůsobených aplikací si vyhrazujeme právo klasifikovat provádění operací jako vývojové úkoly.

IX. Odpovědnost

Klient potvrzuje, že nepřebíráme odpovědnost za provádění jakýchkoliv administrativních operací, konkrétně instalaci/odinstalaci/aktualizaci rozšíření/šablon, stejně jako některá nastavení provedená na úrovni aplikace klientem. Tyto operace mohou přinést nežádoucí změny ve zobrazení, funkcionalitě, výkonu a také bezpečnosti aplikace. Doporučujeme, aby nás klient před instalací/odstraněním/modifikací/aktualizací rozšíření/šablony kontaktoval za účelem analýzy vedlejších účinků. V případě, že bude nutné obnovit předchozí stav aplikace v důsledku úprav provedených uživatelem, vyhrazujeme si právo provést tuto operaci pouze v rámci podpůrných hodin.

  • Neposkytujeme záruku na konkrétní skóre PageSpeed nebo dobu načítání - stránka bude optimalizována na nejlepší možnou variantu, s ohledem na aplikaci a nainstalované/používané rozšíření/šablony.
  • Neposkytujeme záruku, že aplikace bude optimalizována pro všechna dostupná zařízení; někdy mohou nainstalované šablony/rozšíření ovlivnit funkci a zobrazení webu na určitých zařízeních.
  • Nemůžeme zaručit úspěšné dokončení aktualizace. Úspěch aktualizace závisí na několika faktorech, včetně úrovně přizpůsobení aplikace a verze použité aplikace.
  • Aktualizace mezi verzemi s výraznými strukturálními nebo funkčními rozdíly téhož komponentu (aplikace, rozšíření, šablona atd.) budou podrobeny samostatné analýze nákladů a času. Klient bude o tomto aspektu informován a další pokračování procesu bude podmíněno jeho přijetím a potvrzením.
  • Co však můžeme zaručit, je, že pokud aktualizace nebude úspěšně dokončena, obnovíme původní verzi webu. Vždy před provedením tohoto procesu vytváříme zálohy.
  • Nemůžeme zaručit neprůstřelnou bezpečnost. Je pravděpodobné, že existují nezpravené zranitelnosti, které mohou vést k vykořisťování aplikací/webů. Implementujeme jak specifická, tak obecná bezpečnostní opatření. Nicméně, vždy bude existovat možnost kompromitace aplikace/webu.
  • Ochrana proti určitým typům DDoS útoků se provádí na úrovni serveru/sítě.
  • V případě kompromitace nemůžeme zaručit obnovení webu. Útočníci často poškodí web nevratně, jediným řešením je jeho přestavba. V těchto případech můžeme pouze pomoci obnovit co nejvíce dat.
  • Pokud klient trvá na použití konkrétního rozšíření, motivu, aplikace nebo verze, které jsme označili jako problematické, přebírá klient odpovědnost za výkonnostní nebo bezpečnostní incidenty, které z toho vyplývají.
  • V žádném případě nebudeme nést odpovědnost za jakékoli škody (včetně, ale nikoli výlučně, ztráty dat nebo zisku, přímé či nepřímé v důsledku přerušení provozu stránek/aplikace) vyplývající z provádění předložených operací.
  • Vyhrazujeme si právo přerušit poskytování této služby kdykoli během spolupráce, přičemž vrácení peněz v této situaci proběhne podle podmínek uvedených v kapitole Finance tohoto dokumentu.
  • Nepoužíváme pirátské rozšíření ani šablony.
  • V případě provádění administrativních operací, které přímo nebo nepřímo ovlivňují opatření přijatá k zabezpečení a optimalizaci webové stránky/aplikace, operací prováděných externími osobami pro Hostico si vyhrazujeme právo požadovat zakoupení hodin asistence za účelem opětovného provedení všech analytických operací týkajících se výkonu/zabezpečení webové stránky.
  • Bezpečnost a výkon aplikace běžící v sdíleném prostředí jsou přímo spojeny s bezpečností a spotřebou zdrojů aplikací, se kterými žije. V těchto situacích soužití nepřebíráme odpovědnost za bezpečnost a výkon aplikace a doporučuje se provozovat aplikaci v dedikovaném izolovaném prostředí.
  • Nepřijímáme odpovědnost v případě kompromitace aplikace/webových stránek kvůli rozšíření nebo motivu, pro který nebyla poskytnuta aktualizovaná verze klientem v situacích, kdy má pouze klient přístup k stažení nové verze. V tomto případě může být situace vyřešena buď obnovením čisté zálohy, pokud existuje, což bude provedeno zdarma, nebo opětovným skenováním a čištěním aplikace, operací, která bude provedena za poplatek v rámci podpůrných hodin.

X. Služby vývoje

Modifikace nebo psaní kódových řádků bez ohledu na jejich typ (HTML, CSS, JS, PHP, SQL atd.) se klasifikují jako vývojová služba a budou účtovány v rámci podpůrných hodin.
Hostico si vyhrazuje právo odmítnout žádosti o vývoj.
Rozhraní webu není součástí naší odpovědnosti - pokud instalace/odinstalace rozšíření poškodí vzhled webu, nebo pokud změna motivu vede k poruše, nezobrazení nebo nesprávnému zobrazení některých prvků, řešení těchto situací spadá do kategorie webového vývoje a bude účtováno odpovídajícím způsobem.
Aktualizace rozšíření, motivů, aplikací, které prošly změnami na úrovni kódu nebo databáze, spadají do kategorie vývojových služeb v případech, kdy jejich aktualizace není možná bez potřeby obnovit/modifikovat/aktualizovat tyto změny.

XI. Finanční

General

  • Ceny platné pro tuto službu jsou zobrazeny v době zadání objednávky na hostingový balíček Hostico.
  • Poplatek za instalaci je samostatný a nezahrnuje náklady na první měsíc předplatného.
  • Spravované hostingové služby mají počáteční poplatek za nastavení, který zahrnuje všechny služby xCMS
  • Po této instalačním poplatku bude předplatné placeno za období odpovídající zvolenému hostingovému balíčku.
  • Pokud budou poskytovány služby vývoje, budou účtovány zvlášť za každý úkol v rámci podpůrných hodin
  • Služba se zakoupí s hostingovým balíčkem a aktivuje se na příslušné doméně nebo aplikaci.
  • Service nelze převést na jinou doménu nebo aplikaci, kromě případů, kdy jde pouze o změnu názvu domény, přičemž spravovaná aplikace si zachovává svůj stav.
  • V případě webových stránek/aplikací, které jsou silně infikovány, si Hostico vyhrazuje právo požadovat desinfekční ošetření během podpůrných hodin.
  • Každé opětovné přihlášení k této službě v důsledku jejího přerušení v důsledku změny poskytovatele hostingu, ukončení používání služby, neplacení nebo z jiného důvodu považovaného společností Hostico za platný bude vyžadovat zaplacení instalačního poplatku

Vrátí

Tato služba není kryta 30denní zárukou vrácení peněz.
Počáteční poplatek za nastavení spolu s předplatným za první měsíc bude vrácen pouze v případě, že žádost o vrácení peněz je podána před skutečným ověřením webu/aplikace.
Vrácení peněz bude provedeno pouze za částky zaplacené předem a pouze za celé zbývající měsíce, které byly zaplaceny.

Poslední aktualizace: 03.07.2024