Obchodní podmínky

Obchodní podmínky používání

Úžasné projekty LLC
Úžasné projekty LLC
Obsah

I. Obecné
II. Závazek
III. Platnost
IV. Finanční
V. Obory
VI. Odpovědnost
VII. Integrita dat
VIII. Podpora / Asistence
IX. Pravidla plánu RESELLER / plánu VPS
X. Politika obsahu
XI. Politika používání
XII. Zdroje
XIII. Platnost

I. Obecné

Použití slova "Hostico" v těchto obchodních podmínkách identifikuje společnost S.C. Awesome Projects S.R.L. se sídlem v Maramureș, Sighetu Marmației, Str. Mihai Viteazu č. 8 jako poskytovatele služby. Služby nabízené společností Hostico jsou určeny jednotlivcům, právnickým osobám, právním institucím atd., kteří mají právní způsobilost být součástí smluvní spolupráce. Podmínky, ustanovení a popisy fungování služeb nabízených, na které se v tomto dokumentu odkazuje formou externích odkazů, jsou nedílnou součástí těchto Obchodních podmínek. Další podmínky a ustanovení, i když jsou známy, nejsou součástí tohoto dokumentu, pokud nejsou výslovně zavedeny a vzájemně uznány.

Hostico je výhradním vlastníkem všech materiálů a informací dostupných na webových stránkách. Klienti nebo návštěvníci webových stránek nebudou moci kopírovat, reprodukovat, distribuovat, veřejně komunikovat nebo znovu přenášet jakýkoli takový materiál nebo jeho části, v jakékoli formě a jakýmikoli prostředky.

Hostico si vyhrazuje právo pozastavit poskytované služby v případě porušení níže uvedených ustanovení nebo v případě absence včasné odpovědi na tato porušení. Také si Hostico vyhrazuje právo zveřejnit informace o zákazníkovi v souladu s Zásadami ochrany osobních údajů za účelem splnění jakýchkoli právních požadavků. V případě, že tato zveřejnění nemají zůstat důvěrná, bude zákazník v této věci informován.

Hostico si vyhrazuje právo s 15denní výpovědní lhůtou smazat jakýkoli účet. Jakýkoli termín, který není uveden v tomto dokumentu, je otevřený interpretaci a změně ze strany Hostico bez předchozího upozornění.

II. Smluvní ujednání

Přijetí těchto podmínek a ujednání je nezbytné pro jakýkoli pokus o nákup služeb nabízených společností Hostico. V okamžiku zadání objednávky klient zahajuje smluvní spolupráci se společností Hostico. Tento začátek okamžitě potvrdíme, avšak toto potvrzení nepředstavuje povinnost pro klienta ani pro Hostico pokračovat v aktivaci objednávky. Vyhrazujeme si právo akceptovat nebo odmítnout objednávku klienta po prozkoumání autenticity a úrovně důvěry, kterou klient ohledně objednávky prezentuje.

Pro objednáním služby klient prohlašuje a na svou odpovědnost zaručuje, že má právní způsobilost zakoupit služby nabízené společností Hostico pro sebe nebo pro společnost, kterou zastupuje.
Zavazuje se vyplnit správné a platné údaje do všech polí týkajících se jeho identifikace, které jsou potřebné pro realizaci spolupráce se společností Hostico. Klient je si vědom, že poskytnutí nesprávných nebo neúplných informací může ovlivnit schopnost společnosti Hostico poskytovat sjednané služby a v určitých situacích může vést k odmítnutí aktivace těchto služeb ze strany společnosti Hostico. Údaje zadané klientem jsou zpracovávány a spravovány v souladu s Zásadami ochrany osobních údajů a Dohodou o zpracování údajů.

III. Platnost

Tyto podmínky se vztahují na všechny zákazníky Hostico, majitele jakýchkoli balíčků nebo služeb nabízených na webových stránkách, přičemž využívání poskytovaných služeb je možné pouze na základě těchto Podmínek a Ujednání, které se vztahují na všechny smluvní vztahy mezi zákazníkem a Hostico. Právo, podle kterého tyto podmínky fungují, je platné v okamžiku zahájení spolupráce. Služby nabízené Hostico v rámci smlouvy jsou ty, které jsou dostupné na webových stránkách Hostico.

Identifikace všech možných výkladů těchto Podmínek a ustanovení, stejně jako pokrytí všech možných situací, které mohou nastat, je téměř nemožná. Proto jakákoli situace nebo ustanovení, které není v tomto dokumentu přímo nebo nepřímo uvedeno či projednáno, spadá pod výklad Hostico.

IV. Finanční

Obecné

Aktuální ceny jsou ty, které jsou zobrazeny na webových stránkách Hostico.
V závislosti na zvolených službách se může období fakturace lišit. Všechny platby budou provedeny na základě proformní faktury vystavené společností Hostico. Zákazník souhlasí s tím, že zaplatí částku za služby předem ve vztahu k období, ve kterém budou poskytovány.
Bez ohledu na měnu použitou k zobrazení cen budou faktury a platby zpracovány v RON podle kurzu BNR + 2 % k datu fakturace podle platné legislativy.

Úprava směnného kurzu s dodatečným procentem 2% má za cíl zabránit případným výkyvům spojeným s tržními variacemi, jakož i udržet kontinuitu a předvídatelnost v zpracování plateb, čímž se zajišťuje dodržování přijatých finančních závazků a udržitelnost nabízených služeb.

Doprava

Faktury jsou zasílány v elektronickém formátu e-mailem jako přílohy a lze je kdykoli stáhnout z klientského účtu. Na žádost mohou být také zaslány se podpisem oprávněné osoby. V případě, že klient požaduje zaslání faktur v tištěné podobě, náklady na dopravu ponese klient.

Odložení/Pozastavení/Opětovná aktivace

Služby hostingu nabízené Hostico jsou implicit aktivní 7 dní po datu splatnosti uvedeném na proforma faktuře.
Služby, které Hostico zakupuje od jiných dodavatelů (např. domény, licence, certifikáty ssl), budou moci být prodlouženy pouze v okamžiku jejich zaplacení, neboť mají dobu platnosti rovnou datu splatnosti na proforma faktuře.
Klienti mají možnost kdykoli požádat o odklad platby za služby hostingu Hostico. Odklad může být poskytnut na maximální období 14 dní od data splatnosti příslušného hostingového balíčku. V mimořádných případech, po podrobné analýze situace týmem podpory Hostico, může být zvažováno případné vyjímky poskytnutím odkladu platby přesahujícího 14 dní.

Účty klientů, které nezaplatily poplatky za poskytnutí služby nejpozději 7 dní po datu splatnosti uvedeném na proforma faktuře, budou automaticky pozastaveny v případě, že nedojde k předložení důkazu o platbě nebo žádosti o odložení.
Důkazy o platbě povedou pouze k aktivaci/reaktivaci objednaných/držených služeb, daňový doklad však bude vystaven pouze v okamžiku, kdy bude zaplacená částka viditelná na některém z bankovních účtů Hostico.
Hostico si vyhrazuje právo znovu otevřít/reaktivovat účty pouze po úplné úhradě všech částek dlužených klientem.

Neplatba

Hostico si vyhrazuje právo zkrátit dobu platnosti předem uhrazených služeb za účelem kompenzace částek dlužných klientem za poskytnuté, avšak nezaplacené služby.
Kompenzace touto metodou se provede na základě vydaných proformních faktur.
Hostico si vyhrazuje právo pozastavit účet klienta v případě nezaplacení faktury do data splatnosti uvedeného na vystavené faktuře.
V případě, že dojde k překročení 30 dnů nezaplacení, bude účet spolu se všemi na něm uloženými daty automaticky smazán ze serveru.
Jakékoliv další žádosti týkající se získání nebo obnovení dat, která byla na účtu v okamžiku smazání, pokud pro ně existuje zálohová kopie, budou řešeny v rámci minimálně 2 hodin podpory u sdílených balíčků bez práv Reseller a 4 hodin podpory u balíčků s právy Reseller nebo VPS.
Dodatečné hodiny podpory budou záviset na typu hostingového balíčku a množství dat s ním spojeným.
Počet hodin podpory potřebných pro obnovení bude stanoven a sdělen klientovi na základě analýzy provedené technickými operátory Hostico.

Upgrade / Downgrade

Zákazník má možnost kdykoliv provést upgrade nebo downgrade zakoupených služeb. Při upgradu se hradí pouze rozdíl mezi původním balíčkem a tím, na který se provádí upgrade, za zbývající zaplacenou dobu u původního balíčku. Při downgradu může být zbývající kredit použit na prodloužení související služby, avšak doporučujeme, abyste se před těmito operacemi poradili s týmem Hostico ohledně vlastních potřeb.
Kredit pro downgrade se počítá pouze za celé měsíce zaplacené předem, v souladu s datem žádosti o danou operaci a s následujícím datem splatnosti.
Operace upgradu / downgradu nebo přechody na novou nabídku se provádějí zdarma pouze jednou za interval 60 dní. V případě nové žádosti tohoto typu v uvedeném období si Hostico vyhrazuje právo účtovat proceduru v rámci hodin podpory.
Operace upgradu / downgradu, které zahrnují sloučení účtů bez ohledu na časový interval, ve kterém jsou prováděny, budou zpoplatněny v rámci zakoupených hodin podpory.
Operace upgradu / downgradu, které zahrnují akci změny ovládacího panelu, provedenou na základě žádosti podané zákazníkem, budou zpoplatněny v rámci zakoupených hodin podpory.

Služby, pro které prezentace používá hodnoty mezi minimem a maximem ('od' - 'do'), mají cenu uvedenou pro minimální hodnoty. Dostupné hodnoty až do uvedeného maxima lze vybrat za poplatek jak během procesu objednávání, tak i později.

Vrácení peněz

Zákazník má právo požadovat vrácení peněz za služby zaplacené společnosti Hostico kdykoliv, avšak jejich vrácení bude provedeno za následujících podmínek:

  • pokud je žádost podána do 30 kalendářních dnů od aktivace objednávky, zákazník obdrží plnou částku zpět, s výjimkou případů, kdy došlo k migraci dat od externího poskytovatele, v takovém případě bude zadržena částka odpovídající hodinám potřebným na asistenci při převodu;
  • pokud je žádost podána více než 30 kalendářních dnů po aktivaci objednávky zákazníka, bude vrácena pouze částka za zbývající celé měsíce zaplacené (ve vztahu k datu podání žádosti o operaci a následujícímu datu splatnosti);
  • Pokud byla žádost o danou doménu již podána, klientovi bude vrácena pouze částka za zbývající celé měsíce placené (vztahující se k datu žádosti o operaci a k dalšímu datu splatnosti);
  • pokud byla žádost již podána dotyčným klientem, bude mu proplacena pouze zbývající plná měsíce zaplacené částky (ve vztahu k datu žádosti o operaci a k datu příští splatnosti);
  • Pokud klient využívá nabídku, která zahrnuje bezplatné služby (např. domény, licence, ssl certifikáty), jejich hodnota bude odečtena od celkové částky k vrácení.

Částky zaplacené nebudou vráceny za:

  • služby, které jsou zakoupeny prostřednictvím Hostico v případě poskytnutí nebo rezervace těchto služeb ze strany Hostico. Služby, které spadají do této kategorie, zahrnují, ale nejsou omezeny na: registraci a obnovu domén, softwarové licence, ssl certifikáty atd.;
  • obnovení záložních kopií souvisejících s hostingovými účty po jejich smazání, bez ohledu na důvod, který k jejich smazání vedl;
  • služby pozastavené nebo ukončené v důsledku porušení těchto podmínek a ustanovení, bez ohledu na to, zda byly zjištěny přímo členy týmu Hostico nebo oznámeny třetí stranou;

Vrátí se požadovaná částka z hostingu Hostico nejpozději do 15 pracovních dnů na účet, ze kterého byla zaplacena, nebo na jiný účet uvedený klientem;
Vrácení bude potvrzeno v okamžiku provedení vystavením storno faktury představující protihodnotu vracené částky;
Období mezi provedením storna a skutečným připsáním uvedené částky na účet klienta není pod kontrolou Hostico, je určováno bankovními přenosovými postupy a lhůtami;

Z částky, která má být vrácena, bude zadržena jakákoli částka dlužná klientem na základě neuhrazených proforma faktur vydaných za poskytnuté služby.

Změny cen

Vyhrazujeme si právo měnit ceny za služby uvedené na stránkách kdykoli.
V případě, že nové ceny se vztahují na aktuální služby klientů, budou tito informováni alespoň 30 kalendářních dní před jejich účinností.
Co se týče změny cen za sjednání nových služeb, minimální doba oznámení je alespoň 7 kalendářních dní.
Za služby zaplacené předem nebudou mít na změny cen vliv, pouze při jejich obnovení.
V rámci změn cen, které zahrnují i změny konfigurací pro sjednané služby, budou tyto převedeny na nové konfigurace s odpovídajícími cenovými hodnotami a konfiguracemi co nejblíže k existujícím konfiguracím.

Zpracování plateb

Î podle typu klienta, způsobu platby, data provedení transakce a data în casování platby může být zapojen automatický nebo ruční aplikační proces. Pod automatickým a ručním zpracováním rozumíme přímou účast obchodního operátora Hostico v procesu zpracování.
Faktury za platby provedené kartou budou vydávány pouze do předposledního pracovního dne v měsíci. Platby provedené v dnech, které následují po tomto dni, v rámci téhož měsíce budou považovány za faktury vystavené v následujícím kalendářním měsíci podle jejich výskytu na výpise z účtu.
Bez ohledu na způsob zpracování plateb nebo datum vystavení daňového dokladu budou zakoupené služby co nejdříve aktivovány společností Hostico po potvrzení platby ze strany zpracovatele plateb.

Hostico nabízí možnost ukládání údajů o kartách na platformách partnerských platebních procesorů.
Klient může kdykoliv přidat jednu nebo více karet do svého zákaznického účtu a používat je k platbě faktur, aniž by musel znovu procházet celým procesem platby zadáním údajů o kartě a následným potvrzením platby.
Také paralelně s manuálním použitím uložené karty pro faktury zakoupených služeb může být nastavena i pro opakovanou platbu jedné nebo více služeb, takže jakmile je faktura vydána za tuto službu, potřebná částka na její prodloužení bude automaticky stržena z příslušné karty.
Aktivací opakované platby uděluje klient Hosticu právo na inkaso, respektive stažení částky potřebné, respektive ekvivalentní hodnotě prodloužení doby platnosti služby, pro kterou byla aktivována opakovaná platba.
Opakované platby inkasované a zpracované podléhají obecným pravidlům pro Vrácení peněz.

Vystavení proforma faktur se provádí automaticky ze strany Hostico v okamžiku fakturace služeb, na základě kontaktních údajů a údajů k fakturaci, které poskytl zákazník.
Údaje uvedené na proforma faktuře (neuhrazená faktura) mohou být změněny zákazníkem pouze po dobu, kdy má stav proforma. Změna těchto údajů již není možná po zpracování platby a vystavení daňové faktury.
Aby se údaje uvedené na proforma faktuře objevily i na daňové faktuře, musí údaje plátce z transakce, které poskytla banka a zpracovatel plateb, odpovídat těmto údajům. V opačném případě budou údaje daňové faktury změněny ze strany Hostico, tak aby odpovídaly údajům plátce.
Je povinností zákazníka zajistit při provádění platby, aby údaje, na jejichž základě má provést platbu, odpovídaly těm, které jsou uvedeny na proforma faktuře.
V určitých situacích, v případě, že se údaje plátce liší od těch uvedených na proforma faktuře, si Hostico vyhrazuje právo kontaktovat zákazníka pro objasnění situace, případně pro poskytnutí dalších údajů pro správné fakturace.
Změna údajů uvedených na daňové faktuře je možná s několika výjimkami, před jejich předáním do národního systému E-Faktura, a to pouze za aktuální měsíc, před předáním účetní závěrky.

Úvěr / Fondy

Klient má možnost vložit peníze na svůj účet formou kreditu nebo fondů, které budou použity klientem k platbě budoucích faktur.
Faktura vygenerovaná pro přidání kreditu podléhá daňovým předpisům, pod které klient spadá, což určuje uplatnění a výši sazby DPH.
Kredit přidaný na účet klienta nebude obsahovat odpovídající zaplacené DPH, avšak při použití nebo uplatnění kreditu na zaplacení faktury nebude nutné zaplatit existující DPH na této faktuře.
Použití a uplatnění částek budou rozhodovány klientem a provedeny manuálně, nebudou automaticky využívány nebo uplatňovány.
Kredit může být uplatněn na faktury pouze v případě, že jeho hodnota je rovna nebo vyšší hodnotě faktury před uplatněním DPH. Částečné platby, konkrétně využití kreditu k úhradě faktury s hodnotou vyšší než hodnota kreditu, nejsou možné.
V případě, že byly jednou nebo více službami klienta předplaceny nebo spotřebovaly více zdrojů, než byly přiděleny, si Hostico vyhrazuje právo použít tyto částky na příslušné faktury.
Finanční situace kreditu / fondu je stále dostupná na účtu klienta.
Při použití kreditu na úhradu konkrétních služeb podle platné legislativy se příslušné proforma faktury stanou Rozpočtem Služeb.
Jediný moment, kdy je vydána daňová faktura týkající se kreditu, je v okamžiku vygenerování faktury pro jeho přidání.
Minimální částka, kterou lze vložit, je 10,00 €, a maximální částka 1000,00 €. Celkový dostupný fond v daném okamžiku také nesmí překročit částku 1000,00 €.

Akce

V případě nabídek s bezplatnými produkty/službami je možné je používat pouze na zařízeních a síti Hostico. Při převodu služeb k jiným poskytovatelům/registrátorům bude klientovi účtována částka odpovídající aktivaci těchto služeb. Hostico si vyhrazuje právo kdykoli zrušit platnost propagační nabídky.

Pokud jde o služby nabízené zdarma nebo o ty, které jsou v aktivní akci, obvykle se nabídky vztahují pouze na první rok používání, s požadavkem, že ve druhém roce musí být zaplacena plná cena služby, pokud si zákazník přeje prodloužení. Hostico může tuto pravidlo pro jakékoliv služby, které považuje za vhodné, na neurčitou dobu zrušit.

Vydávání faktur, jakož i aktivace nebo reaktivace souvisejících služeb, bude probíhat během pracovní doby obchodního oddělení, kromě svátků a zákonných dní volna.

V případě porušení uvedených podmínek si Hostico vyhrazuje právo blokovat vrácení peněz klientovi.

Promoční kupóny

Propagační kupóny jsou strukturovány do několika kategorií na základě platnosti, možného počtu použití a data spuštění. Tato stránka bude pravidelně zobrazovat dostupné propagační kupóny spolu s hostingovými balíčky/službami a obdobími, na které se vztahují.

  • Týdenní kupóny

Každý týden od pondělí do neděle bude náhodně vybrán hostingový balíček, který bude mít prospěch z propagačního kuponu. Výše slevy a minimální doba nákupu se budou každý týden lišit, což přímo nabízí možnost vybrat si správný balíček za sníženou cenu.

  • Flash kupóny

Tyto kupóny budou platné pouze 24 hodin, nicméně krátká platnost bude kompenzována vyšším procentem slevy ve srovnání s ostatními kupony.

  • Hudební kupony

Vzhledem k tomu, že ne všichni máme potřebné zdroje k identifikaci krátkodobých kupónů, rozhodli jsme se poskytovat našim zákazníkům nabídky na všechny hostingové balíčky každý měsíc. Hlavním faktorem pro tuto slevu bude fakturační období a nikoli zvolený balíček.

  • Svatební kupóny

Některé svátky si zaslouží oslavu! Při této příležitosti Hostico nabídne slevové kupóny na celý sortiment hostingových/webových služeb.

  • Omezené kupóny

Na rozdíl od ostatních kuponů představených dříve, tyto nejsou omezeny časovým rámcem, ale počtem použití. Každý kupon v této kategorii, jakmile bude vyčerpán, již není možné znovu použít.

Obecné podmínky pro používání propagačních kuponů:
  • propagační poukazy jsou k dispozici všem jednotlivcům a právnickým osobám
  • sleva bude uplatněna pouze na nové objednávky hostingu
  • činnost webu musí být v souladu s Podmínkami používání společnosti Hostico
  • kupóny nelze použít zpětně
  • kupóny nelze kombinovat s jinými kupóny nebo jinými slevami nabízenými společností Hostico nebo třetími stranami
  • kupóny se vztahují pouze na první zakoupené období
  • kupóny se vztahují pouze na hostingové balíčky Hostico a soukromé servery
  • služby/produkty nabízené zdarma v zakoupeném hostingovém balíčku nejsou předmětem slevy
  • kupóny se nevztahují na objednávky upgradu

V. Domény

Pokud jde o vztah z hlediska registrace/obnovení doménových jmen, naše odpovědnost je omezena na poskytování služby nákupu/obnovení doménového jména.
Hostico nemůže a nebude kontrolovat právní stránku registrace doménového jména, jediná kontrola prováděná Hostico je ta o dostupnosti domény pro registraci. Kontrola zvoleného doménového jména pro registraci z hlediska porušování některých zákonů, jakož i porušování práv duševního vlastnictví třetích stran je odpovědností klienta.

Pokud není uvedeno jinak buď zasláním zvláštních údajů prostřednictvím příslušného objednávkového formuláře, nebo písemnou komunikací s Hostico, registrace domén proběhne na základě identifikačních údajů existujících v klientském účtu. Klient se tak stává jak zákonným vlastníkem registrovaných domén, tak i právně odpovědným za ně.

Aktuální přidělení domény není pod vlivem ani kontrolou Hostico, a klient si může být jist, že registrace/obnovy došlo pouze v okamžiku potvrzení této operace z naší strany.
Hostico nepřebírá žádnou odpovědnost a neposkytuje žádné záruky ohledně registrace/obnovy domén.

Doménové přípony jsou spravovány mnoha různými organizacemi. Každá z těchto organizací má své vlastní podmínky pro registraci, správu a spory. Aby registrace/obnovení proběhlo úspěšně, musí klient poskytnout informace a doklady požadované členy týmu Hostico a důsledně dodržovat jejich pokyny.
Jakmile je doména registrována na předem stanovené období, patří klientovi ve formě vybraného řetězce znaků. Změna názvů domén po potvrzení registrace nebo převodu není možná.

Podrobné požadavky na každou příponu poskytovanou Hostico lze zobrazit přístupem na podmínky domén

Úhrada obnovení domén musí proběhnout před datem splatnosti uvedeným na proforma faktuře, tedy do termínu vypršení, aby se předešlo situacím, kdy doménu již nebude možné obnovit. Datum uvedené v popisu faktury nebo v jejím obsahu v žádném případě nepředstavuje termín splatnosti a nelze je považovat za konečné datum pro provedení platby. Informace v popisu jsou pouze odhady poskytnuté registrátory domén týkající se jejich platnosti a jsou zahrnuty výhradně pro obecné informování zákazníka.
V případě, že bude doména uhrazena po datu splatnosti/vypršení, Hostico nenese odpovědnost za dodatečné poplatky vyžadované registrátorem za reaktivaci/obnovení domény.

Pokud není smluvní doména řádně obnovena a v důsledku toho se stane dostupnou na trhu a je registrována jinými osobami kvůli akci nebo nečinnosti společnosti Hostico nebo jakékoli technické poruše, která může nastat, společnost Hostico nenese odpovědnost za ztráty, které utrpěl uživatel.

V případě, že uživatel utrpí ztráty v důsledku nedostupnosti domény po určitou dobu nebo jejím registrací jinými stranami, náhrada škody poskytnutá Hostico nepřekročí částku zaplacenou původně za doménu, podle hodnoty uvedené na faktuře. Zjištění musí být Hostico oznámeno písemně do 30 dnů od data, kdy byla situace zaznamenána.

Hostico nenese odpovědnost za dostupnost doménových jmen během časového intervalu mezi podáním objednávky a skutečnou platbou za registraci domény. Služba registrace domén funguje globálně na principu "kdo dřív přijde, ten dřív bere".

Registrace doménového jména nezaručuje imunitu v případě námitek týkajících se registrace, rezervace nebo použití daného doménového jména. V případě sporu ohledně doménového jména Hostico spojí strany přímo, aby situaci vyřešily smírně.
Pokud se obě strany nedohodnou, může být spor vyřešen cestou soudní úpravy.
Po celou dobu trvání smírného a soudního sporu bude klient hájit nevinu Hostico a souhlasí s tím, že Hostico podnikne jakékoli kroky považované za nezbytné k ochraně svých zájmů, což zahrnuje, ale není omezeno na blokaci, smazání nebo převod domény.

Vzhledem k tomu, jak funguje DNS služba Hostico pro sdílené balíčky prostřednictvím DNS clusteru, nemohou na serverech Hostico existovat 2 domény se stejným názvem. Tato situace může představovat problém, pokud existuje záznam o expirované doméně na DNS serverech Hostico a třetí strana si objedná hosting příslušného doménového jména. V takovém případě, aby bylo možné splnit zadanou objednávku, se Hostico spojí s vlastníkem hostingu expirované domény, aby zrušil její DNS záznam. Pokud klient na tuto žádost nereaguje, si Hostico vyhrazuje právo smazat DNS záznam domény ze svých serverů. Tento krok nijak neovlivňuje informace uložené ohledně domény (webová stránka, e-mail, databáze).

VI. Odpovědnost

Hostico nemůže být považován za odpovědného za škody způsobené dočasnou nedostupností zařízení nebo sítě, ať už z jakéhokoliv důvodu, který tuto přerušení způsobuje.
Tato klauzule zahrnuje také škody vzniklé z poškození nebo ztráty dat.
Klient souhlasí s tím, že nás odškodní a považuje za nevinné vůči jakýmkoliv nárokům, škodám, včetně, ale nikoliv výlučně, škod způsobených třetím stranám, které vznikly jako důsledek používání služeb, které způsobují škody našemu klientovi.

Hostico si vyhrazuje právo provádět krátké údržbové operace (5-10 minut) kdykoli během dne, aby implementoval opatření zaměřená na zlepšení charakteristik (výkon, bezpečnost, spolehlivost atd.) nabízených služeb. Tyto operace mohou být prováděny bez předchozího upozornění dotčeným klientům.

Hostico přebírá odpovědnost v případě, že přerušení poskytování služeb bylo způsobeno úmyslně nebo je výsledkem nedbalosti ze strany týmu Hostico. Klient prohlašuje, že rozumí a souhlasí s tím, že celková částka nárokovaných škod z jakéhokoli důvodu vůči Hostico, a která by mohla být Hostico uhradila, nebude v žádném případě a za žádných okolností překračovat celkovou částku poplatků zaplacených klientem poskytovateli na posledním faktuře za poskytování služeb, za které byly škody požadovány.

Zákazník přebírá odpovědnost za jakékoli škody způsobené společnosti Hostico přímo nebo nepřímo, nesprávným používáním poskytovaných služeb a porušením těchto podmínek. To zahrnuje, ale není omezeno na, právní poplatky, poplatky za advokáty, notářské poplatky a jakékoli další výdaje.

Hostico poskytuje prostřednictvím svých webových stránek návody, příklady konfigurace a odpovědi týkající se různých aspektů provozu určitých služeb, aplikací, operačních systémů, ovládacích panelů atd. Všechny informace v těchto článcích byly testovány a považovány za platné v době jejich publikace, na základě provozních režimů v té době, verzí dostupných aplikací v té době a existující dokumentace. Hostico nezaručuje dosažení prezentované nebo požadované funkčnosti jakožto výsledku kroků uvedených v článcích v pozdější době, na různých konfiguracích a na jiných verzích aplikací, a proto nenese odpovědnost za jakékoli škody, které mohou vzniknout aplikací informací uvedených v článcích, bez ohledu na jejich typ.

Aplikace pro správu klientských účtů pro služby nabízí funkčnost převodu služeb držených na jiný klientský účet Hostico. Tento převod vyžaduje přístup k účetnímu účtu držitele, protože může být zahájen pouze odtud a na e-mail spojený s klientským účtem pro potvrzení převodu. V důsledku přijatých bezpečnostních opatření Hostico nepřebírá odpovědnost za provedené převody. Vlastníkem služby je klient, který má službu ve svém účtu v době jakýchkoli žádostí o informace nebo činnosti týkající se této služby.

Hostico není a nemůže být drženo odpovědné za řešení chyb nebo incidentů při zásazích do aplikací používaných v případě, že výrobci / poskytovatelé těchto aplikací nemají k dispozici řešení k odstranění těchto chyb nebo přestanou poskytovat technickou podporu.
Hostico nebere na sebe odpovědnost za licencování softwarových produktů používaných Klientem, kromě těch, které poskytuje Hostico.

VII. Integrita dat

V případě sdílených hostingových účtů a serverů spravovaných námi jsme odpovědní za bezpečnost serveru, nikoli však za aplikace nainstalované klientem.
Hostico nepřebírá odpovědnost za bezpečnostní vady existující v aplikacích klienta a za případné škody způsobené jejich zneužitím.
Odpovědnost v této věci nese správce, respektive vývojář aplikace.
Hostico nepřebírá odpovědnost za ochranu osobních elektronických zařízení používaných pro přístup k účtům/službám, které byly objednány. Je zodpovědností uživatele zajistit, aby jak aplikace nainstalované/používané na hostingových účtech, tak vlastní zařízení byla aktualizována a zabezpečena.

Zákazník bude mít přístup k účtům prostřednictvím kombinace uživatelského jména a hesla. Je zodpovědný za udržování bezpečnosti těchto údajů a dalších citlivých informací.
Zákazník bude odpovědný za jakékoli zneužití, které vznikne použitím těchto údajů s autorizací nebo bez ní. Pokud zjistí, že třetí strana bez oprávnění zná tyto údaje, musí je okamžitě resetovat.

Popis podmínek, za kterých se provádí a uchovává záloha, je k dispozici na adrese backup Hostico .
Ale měli byste mít na paměti, že nenabízíme žádnou záruku za integritu záložních kopií a jedinou osobou, která je odpovědná za existenci záložní kopie dat, je vlastník těchto dat.

VIII. Podpora / Asistence

Identifikace

Podpora nabízených služeb je k dispozici prostřednictvím metod a v časovém rámci uvedeném na stránce kontakt bez ohledu na typ uzavřené služby.

Na základě informací a / nebo požadovaných operací mohou operátoři Hostico přistoupit k identifikaci zákazníka jako vlastníka služeb, které jsou předmětem jeho požadavků.
Metody identifikace se liší v závislosti na způsobu kontaktu, který zákazník používá, a to následovně:

  • telefon - žádost o informace v zákaznickém účtu i o podpůrný PIN
  • chat - přihlášení do klientského účtu
  • příslušný e-mail a tiket - použití schránky spojené s klientským účtem pro podávání žádostí

Neposkytnutí požadovaných informací společnosti Hostico brání identifikaci vlastnických práv a povede k nemožnosti reagovat na předložené žádosti.

Doba odezvy

Hostico se snaží poskytnout dobu odpovědi pod 60 minut pro požadavky zaslané e-mailem či ticketem. Tento čas může být však ovlivněn složitostí samotné stížnosti, jakož i počtem existujících požadavků v daném okamžiku.
Výměna informací telefonicky, respektive prostřednictvím podpůrné aplikace, i když probíhá v reálném čase, negarantuje okamžité vyřešení prezentované situace.

Podpora po telefonu

Telefonická podpora nemůže být použita jako metoda vyšetřování, respektive odstraňování problémů v reálném čase.
Jakákoli žádost, která vyžaduje delší dobu vyšetřování než 5 minut, bude směrována na alternativní kanály podpory.

Hostico si vyhrazuje právo přerušit poskytovanou podporu ve vztahu k klientovi v výjimečných případech, jako jsou:

  • zneužívání požadavků na podporu
  • nepřístojný jazyk a chování jakéhokoli druhu vůči členům týmu Hostico

Zařazení požadavků jako zneužívajících nebo jazyka, chování jako neslušného, urážlivého je v kompetenci Hostico.
Každý požadavek, který je mimo sféru asistence poskytované Hostico v rámci VPS Managed a Sdíleného Hosting, bude řešen prostřednictvím hodin podpory a příslušné služby Managed Hosting.

Tyto požadavky zahrnují, ale nejsou omezeny na:

  • konfigurace zařízení a e-mailových klientů
  • podpora s nainstalovanými aplikacemi
  • jakékoli jiné požadavky mimo rámec standardní podpory Hostico

Klienti, kteří poskytují služby Hostico třetím stranám, mají odpovědnost za správu služeb nabízených této třetí straně a za zajištění potřebné technické podpory.
Hostico v těchto situacích třetím stranám neposkytne technickou podporu bez možnosti identifikace a určení povahy vztahu mezi klientem Hostico a třetí stranou.

VPS hosting

Odpovědnost Hostico v rámci služeb typu VPS je omezena na fungování a zajištění konektivity k internetu těchto služeb. Na VPS nainstalované služby nepadají pod působnost Hostico, kromě případů zakoupení služby Managed VPS.
S výjimkou nabídek nebo akcí, kde je asistence specifikována jako bezplatná v rámci služeb typu VPS, asistence není zahrnuta zdarma.
Klienti, kteří si přejí provádět operace mimo standardní služby asistence, mohou zakoupit hodiny asistence.
Hostico si vyhrazuje právo odmítnout instalaci nových aplikací, služeb, knihoven, dokonce i v rámci zakoupených hodin asistence / správy.

Spravovaný VPS

Služba správy VPS je k dispozici pouze pro VPS zakoupené spolu s panelem pro správu dostupným v nabídce Hostico.
V rámci spravované služby nebude mít zákazník přístup k autentizačním údajům s právy superuživatele na úrovni serveru.

Správa se týká a shrnuje služby a aplikace nezbytné pro fungování standardního hostingového serveru poskytované nainstalovaným ovládacím panelem.
Mezi nimi uvádíme: webový server, mailový server, databázový server, ovládací panel, ftp server, programovací jazyky potřebné k běhu aplikací klientů.
Jakákoli žádost o instalaci či konfiguraci těchto služeb či externích aplikací a ovládacího panelu bude podléhat a bude zpracována v rámci zakoupených hodin podpory.

Správa serveru od Hostico zahrnuje následující operace:

  • instalace a konfigurace řídicího panelu s jeho souvisejícími službami
  • instalace a konfigurace firewallu
  • periodická aktualizace nainstalovaných služeb
  • 24/7 monitorování a zásah
  • optimalizace úrovně služeb
  • automatizace na úrovni serveru
Nemanaged / IaaS

Držitelé služeb typu IaaS obdrží bezplatnou asistenci pouze v tom, co se týká fungování zakoupených služeb a jejich propojení na úrovni infrastruktury.
Konfigurace VPS, sítí, externího úložiště atd. do tohoto nespadá.

Přechod na Managed VPS je možný pouze zakoupením nového VPS s příslušnou možností.
Majitelé těchto služeb mohou benefičně využívat technickou podporu pouze zakoupením hodin asistence.
Klienti s VPS ve své správě budou informováni v případě, že VPS bude identifikován jako infekční nebo kompromitovaný v důsledku aktivit prováděných v síti nebo na základě vyvolání jiných indikátorů sledovaných Hostico.
V závislosti na závažnosti situace a aktivitě VPS budou přijata různá opatření po kontaktování klienta, jako je: přerušení konektivity s veřejnou sítí, zastavení VPS atd.
Klienti mají zodpovědnost za identifikaci a odstranění zdroje kompromitace, jakož i nástrojů používaných útočníky z VPS pro jeho opětovné uvedení do provozu, a/nebo mohou zvolit uzavření nové smlouvy na VPS pro obnovení platných dat, která mají.
V případě, že klient nezasáhne, nepřebírá odpovědnost a problémová činnost VPS neustává, si Hostico vyhrazuje právo pozastavit jeho provoz na neurčito.

Sdílený hosting

Klienti sdílených / shared balíčků mají k dispozici 24/7 podporu týkající se funkčnosti a funkcionality služeb nainstalovaných na serveru. Požadavky podané mimo tuto sféru mohou být zařazeny a nabídnuty buď v rámci jiných služeb Hostico, nebo v rámci zakoupených hodin podpory.
Na úrovni sdíleného serveru nebudou prováděny změny, které by ovlivnily funkčnost služeb nebo serveru pro ostatní klienty na daném serveru.
Majitelé služeb sdíleného / shared hostingu si mohou zvolit zakoupení hodin podpory pro provádění operací, které nejsou zahrnuty v standardní podpoře.

Spravovaný hosting / xCMS

Klienti, kteří chtějí asistenci při provádění různých operací v rámci aplikací, které nainstalovali, si mohou sjednat službu xCMS.
Platí podmínky definované pro službu Managed Hosting / xCMS.

Reseller Hosting

Stejně jako majitelé služby Sdíleného hostingu, klienti s Reseller balíčky těží z podpory 24/7 ohledně funkčnosti nabízených služeb.

Migrace dat

Přenesení zákaznických údajů je operace prováděná týmem Hostico, pokud je cílový server součástí sítě Hostico a operace nepodléhá jiným ustanovením těchto podmínek.

Tato operace nevyžaduje žádné náklady v následujících případech:

  • na základě počáteční objednávky příslušného balíčku služeb v rámci sdíleného hostingu, resellerství a spravovaných VPS služeb
  • mezi servery v síti Hostico v důsledku operace Upgrade / Downgrade kromě toho, který je uveden v popisu těchto operací

Operace bude účtována během podpůrných hodin v následujících případech:

  • převod na VPS pod správou klienta
  • přenos dat požadovaných do 30 dnů od aktivace služby Hostico pro účty / stránky / aplikace odlišné od hlavní služby, na kterou se přenos provádí
  • Pokud je třeba obnovit přenos dat v důsledku jednání / nečinnosti klienta v rozporu s pokyny Hostico
  • Jakákoli operace, kterou nelze provést automatizovanými prostředky a vyžaduje ruční nebo přizpůsobenou intervence.

Vzhledem k mnoha možným kombinacím nastavení, a to jak pro aplikaci, tak pro programovací jazyk, nemůžeme poskytnout absolutní záruku a odmítáme odpovědnost za optimální fungování webových stránek/aplikace po změně balíčku, migraci nebo klonování aplikací. Každý uživatel může mít vlastní konfigurace, které mohou ovlivnit výkon a kompatibilitu s konkrétními zařízeními a prostředími. Klient se musí ujistit, že data byla migrována podle požadavku a v případě e-mailových schránek nese uživatel odpovědnost za nastavení/znovunastavení e-mailových klientů, které používá.
Hostico nemůže nést odpovědnost za případné chyby v provozu nebo potíže s přístupem k určitým funkcím, které mohou nastat po migraci mezi různými servery, a to jak na úrovni webových stránek/aplikace, tak na e-mailových schránkách.

Podpora hodiny

Podpůrné hodiny představují čas vyhrazený pro požadavky klientů během měsíce. Tyto jsou rozděleny do 2 kategorií, a to:

  • hodiny podpory poskytované standardně v rámci zakoupených služeb
  • další hodiny podpory, zakoupené pro provádění úkolů mimo standardní podporu

Hlavním rozdílem mezi nimi je doba platnosti a možnost kumulace.
Hodiny podpory nabízené implicit jsou platné pouze na měsíční období, vyprší na konci každého měsíce placeného hostingu a nemohou být kumulovány s hodinami z následujícího měsíce.
Hodiny podpory zakoupené přímo mohou být kumulovány s jinými hodinami podpory a nevyprší.
Zakoupení hodin podpory nezaručuje převzetí a řešení požadavků zaslaných týmu Hostico.
Evidence hodin podpory na základě dotazů předložených technickému týmu bude prováděna na základě času věnovaného řešení problému technickým operátorem Hostico.
Hodiny podpory budou evidovány pro všechny technické požadavky realizované v rámci služeb VPS Managed, bez ohledu na způsob kontaktu, evidence probíhá jak pro přímé požadavky realizované držitelem, tak pro případné třetí strany, kterým bylo uděleno právo na technický dotaz.

Pod nestandardními podpůrnými operacemi rozumíme jakoukoli činnost, kterou může klient vykonat přímo (s nebo bez vedení podpůrného týmu Hostico), ale z různých důvodů je požadováno, aby byla provedena technickými operátory.

IX. Pravidla plánu RESELLER / plánu VPS

Zákazník má právo na své vlastní smluvní vztahy založené na online přítomnosti poskytnuté společností Hostico. V tomto případě zůstává zákazník z našeho pohledu primárním smluvním partnerem. Zákazník je povinen předat podmínky uvedené v tomto dokumentu všem třetím stranám, se kterými naváže kontakt, a zajistit, aby je chápaly, přijímaly a dodržovaly.

V případě změn, které je třeba provést u klientů reselera / držitele VPS, jsou povinni spolupracovat. Na žádost nám musí poskytnout kontaktní údaje svých klientů. Hostico si vyhrazuje právo přímo požadovat písemné potvrzení pro jakékoli změny, které je třeba provést ohledně klientů reselera / držitele VPS.

Reseller / držitel VPS nese odpovědnost za jakékoli porušení podmínek a podmínek provedené jeho vlastními zákazníky. To zahrnuje také finanční odpovědnost za jakékoli škody způsobené v důsledku těchto porušení.
Reseller / držitel VPS souhlasí s tím, že zbaví Hostico veškerých nároků, které mohou vzniknout od třetích stran a dalších jeho smluvních partnerů.

X. Politika obsahu

Služby nabízené společností Hostico vám dávají svobodu nahrávat, provozovat a využívat aplikace jak pro soukromé, tak pro komerční účely.
Používání různých aplikací prostřednictvím služeb Hostico podléhá Podmínkám a ujednáním těchto aplikací.

Je zodpovědností klienta identifikovat informace vlastní a také informace patřící fyzickým a právnickým osobám a jakýmkoli dalším entitám.
Dodržování a shoda s autorskými právy, registrovanými ochrannými známkami a dalšími typy duševního vlastnictví je na zodpovědnosti klienta a proto se klient zavazuje, že nebude publikovat obsah, který by mohl porušovat práva třetích stran nebo platné zákony.

Zařízení a síť Hostico mohou být používány pouze k legálním účelům.
Přenášení, ukládání nebo distribuce jakýchkoli informací, dat nebo materiálů, které porušují platné právní předpisy nebo které mohou přímo či nepřímo usnadnit porušení jakéhokoli právního předpisu, je zakázáno.

Za žádných okolností a žádným způsobem nebudou služby nabízené Hostico použity pro komunikaci, odkaz na nebo směrování k jakémukoli z následujícího.

  • materiály nebo informační obsah, které porušují autorská práva, práva k ochranným známkám, stejně jako jakákoli jiná práva duševního vlastnictví náležející třetí straně
  • nahota, pornografie, jakýkoli obraz nebo text se sexuálním nebo obscénním obsahem, bez splnění platných právních podmínek
  • dětinská pornografie
  • hrozby, zneužívání, obtěžování, hanlivé výroky
  • jakýkoli obrázek nebo text určený k podněcování xenofobie;
  • texty nebo materiály násilného charakteru
  • hanlivý, urážlivý, pošlapávající nebo pomlouvačský obsah
  • obsah s rasovým nebo diskriminačním charakterem
  • obsah, který je klamavý, nepravdivý, zavádějící nebo podvodný
  • obsah, který narušuje soukromí třetí strany nebo porušuje její právní práva
  • vulgární, obscénní, neslušný nebo nelegální obsah
  • viry, trojské koně nebo jiné podobné
  • pirátský software nebo software zaměřený na ty, kteří pirátí software nebo se zapojují do jakýchkoli podobných aktivit

Zákazník se zavazuje odpovědět na žádosti Hostico ohledně stížností třetích stran týkajících se obsahu webových stránek do 5 dnů od přijetí oznámení e-mailem. Hostico není povinno kontrolovat ani přezkoumávat obsah publikovaný zákazníky.
Hostico si vyhrazuje právo odstranit nebo upravit libovolný obsah zákazníka, o kterém se zjistí, že porušuje tyto podmínky, s předchozím upozorněním.
Hostico si vyhrazuje právo suspendovat účet jakéhokoli zákazníka, který porušuje tato ustanovení, bez předchozího upozornění.

V případě, že klient shromažďuje/zpracovává osobní údaje, je jejich odpovědností zajistit, aby toto shromažďování/zpracovávání bylo v souladu s platnou legislativou.

XI. Politika používání

Tato politika je nezbytná pro ochranu kvality hostingových služeb.
Chceme vyhovět požadavkům všech našich zákazníků nabídkou kvalitních služeb, což je cíl, kterého lze dosáhnout i s podporou zákazníka.
Způsob, jakým zákazník využívá služby poskytované společností Hostico, je úzce spjat s řádným fungováním vybavení a sítě, a je nezbytné zajistit vhodné prostředí pro poskytování hostingových služeb.

Neumožňujeme používání programů, které běží nepřetržitě na pozadí.
Neumožňujeme spouštění skriptů prostřednictvím cronů nastavených na intervaly kratší než 5 minut.
Neumožňujeme používání skriptů CGI.

Následující činnosti jsou zakázány:
  • používání služeb Hostico k vytváření nebo přenosu počítačových virů, červů, zaplavování, bombardování pošty nebo zapojení se do útoků na odmítnutí služby
  • použití skriptů pro proxy nebo IRC, nebo typy jako FormMail, PhpShell nebo jiné podobné, včetně komerčních skriptů, které obsahují známé bezpečnostní slabiny, chatovací místnosti, wap chaty; IRC Egg Drop boti, torrent trackery, atd., top stránky, online hry (kromě flashových)
  • shromážďování osobních údajů k nelegálním účelům
  • neoprávněný přístup k datům, systémům nebo sítím (phishing, spoofing, proxy, hacking, sniffing atd.), včetně jakéhokoli pokusu o prozkoumání, skenování nebo testování zranitelnosti systému nebo sítě nebo o vytváření bezpečnostních mezer bez autorizace majitele sítě nebo systému
  • jakákoli intervence do služby poskytované uživateli, na serveru nebo síti, jako jsou: e-mailové bombardování, zaplavování, úmyslné akce k přetížení systému
  • TCP-IP spoofování paketů
  • nahrát infikované, poškozené soubory nebo jakýkoli jiný software či podobnou aplikaci, která by mohla poškodit třetí stranu
  • omezit nebo zabránit jakémukoli jinému uživateli v používání služeb Hostico
  • shromažďovat nebo získávat informace nebo e-mailové adresy třetích stran bez jejich souhlasu

Jakékoliv pokusy o poškození serverů nebo zákazníků jsou striktně zakázány. Jakákoli činnost, která ovlivňuje řádný chod serveru, bude považována za zneužití a bude posouzena jako pokus o poškození ostatních umístěných zákazníků.
Jakýkoli skript, který představuje potenciální bezpečnostní riziko nebo může ovlivnit výkon serverů či bezpečnost sítě, bude automaticky uzavřen nebo odstraněn, bez předchozího upozornění.

Hostico si vyhrazuje právo rychle jednat k odstranění, zablokování nebo resetování přístupu k jakémukoli účtu, aplikaci, aktivitě nebo informaci, která svou povahou může ovlivnit provoz příslušného vybavení sítě Hostico nebo může poškodit práva třetí strany.

Pošta

V zájmu dobré funkčnosti výměny elektronických zpráv je třeba, aby klient vzal na vědomí následující ustanovení.
Podle právních předpisů je zakázáno provádět obchodní komunikaci prostřednictvím elektronické pošty, pokud příjemce předem nesouhlasil s příjmem takovýchto komunikací.

Seznamy e-mailů / Newsletter

Mohou být provozovány e-mailové seznamy za podmínky, že osoby vyjadřují výslovný souhlas s tímto, přičemž tento souhlas musí být registrován provozovatelem seznamu a uchováván po celou dobu existence e-mailového seznamu.
Hostico požaduje, aby jakýkoli email s obchodním charakterem nebo jako součást mailingového seznamu obsahoval jednoduché a viditelné možnosti "double opt in/double opt out".
Hromadné odesílání e-mailů způsobuje vyčerpání zdrojů serveru, což má negativní dopad na kvalitu služeb poskytovaných klientům a proto máme několik doporučení v této souvislosti:

  • odeslání by mělo být provedeno brzy ráno (do 09:00) nebo večer po 22:00
  • odesílání by mělo být omezeno na několik desítek e-mailů/minutu

Nedodržení těchto doporučení může vést k:

  • konzistence e-mailového serveru kvůli velmi vysokému objemu požadavků, což někdy vede k zablokování e-mailového serveru
  • zablokování IP adresy, ze které je odesíláno, na několika spamech, s následky pro všechny klienty hostující aplikace na daném serveru
  • velmi nízké hodnocení co se týče e-mailových služeb jako Yahoo, Gmail atd.
  • velké zpoždění v odesílání e-mailů
  • doručení na jiné e-mailové servery může být nemožné
  • ovlivňující všechny klienty připojené k síti kvůli nesprávnému fungování serverů.

Hostico neomezuje počet e-mailů, které mohou být odeslány za hodinu, ale sleduje SMTP provoz a vyhrazuje si právo zasáhnout, včetně vymazání odeslaných zpráv a kontaktování zákazníka, pokud se domníváme, že určité odeslání se nehodí do objemu ve vybraném balíčku služeb nebo poškozuje fungování serveru.
V případě, že zákazník vlastní e-mailový seznam, je doporučeno kontaktovat Hostico za účelem stanovení dobré praxe odesílání a zařazení do optimálního balíčku služeb.

Limita pro přílohu je 25 MB. Maximální počet příjemců pro zprávu je 25.

nedoporučujeme / neumožňujeme odesílání s větším počtem příjemců CC/BCC, protože v případě, že jakákoliv adresa ze seznamu příjemců je neplatná/nefunkční, zůstane celá zpráva zablokována na serveru.
Abychom předešli jakýmkoli negativním důsledkům na funkčnost služeb, si Hostico vyhrazuje právo v jakémkoli okamžiku omezit určité parametry poskytované emailové služby pro klienty.

Politika proti spamu

Odesílání nevyžádaných obchodních zpráv (SPAM) za účelem propagace jakéhokoli webu pomocí našich serverů nebo prostřednictvím serverů třetích stran na propagaci jakéhokoli webu nebo aplikace hostované na síti Hostico povede k pozastavení nebo zrušení hostingového účtu klienta, a to bez předchozího upozornění.

Hostico nepovoluje používání svých služeb přímo ani nepřímo k odesílání, přenosu, manipulaci nebo doručování e-mailových zpráv:

  • nevyžádané (spam) v rozporu s jakýmikoli existujícími zákony v této oblasti
  • na e-mailové adresy získané pomocí metod sběru
  • na adresy, které jsou neúplné nebo nepřesné
  • které nevyhovují nejlepším praktikám v oboru
  • k zakoupeným, pronajatým nebo vypůjčeným seznamům
  • na seznamy, které budou generovat vysoký počet stížností na SPAM
  • na adresy, které povedou k zařazení IP do černých listin
  • které používají nebo obsahují podvržené hlavičky
  • které používají nebo obsahují neexistující doménová jména
  • které skrývají nebo se snaží zkomplikovat zjištění původu přenosu
  • které používají jiné klamné adresovací metody
  • které používají doménové jméno třetí strany bez jejich souhlasu
  • odesláno přes server třetí strany bez jejich souhlasu
  • které obsahují falešné nebo klamné informace

Klient se zavazuje odpovědět na žádosti Hostico ohledně stížností vznesených třetími stranami na jeho činnost do 5 dnů od odeslání notifikace.
Hostico si vyhrazuje právo kdykoli požadovat důkazy o souhlasu poskytnutého abonentem provozovateli seznamu ohledně zasílání zpráv.
Hostico si vyhrazuje právo požadovat od provozovatele seznamu metody přihlášení/odhlášení předložené abonentům.
Hostico si vyhrazuje právo pozastavit činnost účtu v případě, že tyto ustanovení nejsou dodržována.

Odesílání / přijímání e-mailů

Hostico nemůže zaručit doručení e-mailů odeslaných z zařízení a sítě Hostico do doručené pošty příjemců.
Hostico také nemůže zaručit doručení e-mailů bez ohledu na umístění odesílatele/příjemce (interní/externí k síti Hostico).

Odesílání a přijímání e-mailu může být ovlivněno několika vnitřními nebo vnějšími faktory, mezi které patří:

  • poštovní schránky bez dostupného místa, které již nemohou přijímat zprávy
  • IP adresy odesílatele zahrnuté v různých černých listinách, jejichž připojení k cílovému mailovému serveru je zablokováno
  • poruchy týkající se odesílání/přijímání poštovních serverů
  • poruchy na úrovni interní/externí sítě
  • mailové servery s agresivními spamovými filtry
  • obsah e-mailu považovaný za spam serverem odesílatele/příjemce
  • přílohy, které překračují velikostní limity akceptované serverem odesílatele/příjemce
  • dočasné odmítnutí e-mailových zpráv kvůli politikám šedého seznamu
  • atd.
Dedikovaná IP

Stav dedikovaných IP adres přidělených klientům je předem ověřen před skutečným přidělením.
Ověření zahrnuje, ale není omezeno na: stav IP adresy v různých blacklistích, její reputaci atd.
Proto bude další změna IP adresy provedena pouze na důvody, které jsou dobře odůvodněné. Žádost o změnu IP adresy může být zamítnuta nebo zpoplatněna, pokud byla reputace dané IP adresy ovlivněna činy podniknutými klientem.
Změna dedikované IP adresy bude zahrnovat jednorázový poplatek 10€

Služby s dedikovanou IP zahrnují jednu dedikovanou IP, která bude přiřazena všem doménám, subdoménám a účtům, které budou běžet pod tímto službou. V případě, že je žádoucí oddělení některých domén, subdomén a účtů na jiné dedikované IP, je nutné jejich samostatné zakoupení.
Přiřazení IPv6 (kde je to možné) probíhá paralelně s přiřazením IPv4, neboť se navzájem nevylučují. Poskytovaná služba bude fungovat současně na IPv4 a IPv6. Na žádost zákazníka může být adresa IPv6 odstraněna.

XII. Zdroje

Každý sdílený hostingový účet má své vlastní zdroje v závislosti na typu zakoupeného balíčku. Podrobný seznam těchto zdrojů lze zobrazit přístupem na stránku využití zdrojů
Všechny účty jsou monitorovány, aby sledovaly spotřebu jejich zdrojů.
Hostico si vyhrazuje právo kontaktovat zákazníka za účelem upgradu vlastněného balíčku nebo s návrhy na zlepšení výkonnosti, pokud jsou některý nebo všechny zdroje vlastněného hostingového účtu často využívány na maximální kapacitu.

Na sdílených hostingových účtech nelze ukládat soubory větší než 500 MB, s výjimkou zálohy účtu.
Služby Hostico nelze používat pro streaming audio, video, sdílení souborů, sdílení obrázků.
Je také zakázáno používat naše servery jako úložiště (např. filmy, mp3, fotografie, archivy, softwarové sady atd.)

Hostico si vyhrazuje právo pozastavit aplikace nebo účty, jejichž činnost brání nebo jakýmkoli způsobem ovlivňuje řádné fungování serveru, bez předchozího upozornění.

Reseller plán umožňuje zdarma vytvoření/přidání až 10 hostingových účtů, včetně samotného účtu resellera. Zákazníci, kteří chtějí vytvořit/přidat větší počet účtů, mají možnost zakoupit vyšší limity než je výchozí.
V případě VPS spravovaných Hostico může licence ovládacího panelu nainstalovaná na VPS omezit počet účtů a/nebo domén, které lze vytvořit v rámci dané licence. Toto omezení může být kdykoli změněno a/nebo odstraněno provedením downgrade/upgradu příslušné licence ovládacího panelu.

Prostor nabízený balíčkům VPS představuje celkovou hodnotu přidělenou serveru, avšak ne také hodnotu, kterou klient přímo využije pro svá data (soubory stránek, databáze, e-maily).
Z celkového přiděleného prostoru bude část obsazena / využita operačním systémem nainstalovaným na VPS, stejně jako případným kontrolním panelem. Dostupný prostor přímo pro klientova data bude tedy menší.
Část tohoto prostoru musí být také vždy dostupná pro možnost aktualizace operačního systému a dalších aplikací nainstalovaných na něm.
Majitelé VPS spravovaných společností Hostico budou automaticky informováni, když dostupné zdroje na VPS začnou klesat na kritickou úroveň, aby mohli přijmout potřebná opatření.
V případě, že klient nepřijme žádná opatření ke zvýšení dostupného prostoru pro ukládání a ten klesne pod hodnotu 1 %, respektive 1 GB, si Hostico vyhrazuje právo pozastavit činnost VPS za účelem ochrany před poškozením informací umístěných na něm.

Pro představení rozšířených možností vlastností nabízených služeb se v některých situacích mohou používat slova jako "Neomezený" a/nebo "Nezapočítávaný" za účelem jejich popisu.
Tato slova se vztahují na možnost využívání velkého množství zdrojů a nikoli na možnost neomezeného využívání těchto zdrojů, konkrétně bez existence příslušného horního prahu.
Tyto prahy v rámci zdrojů, které mohou být vytvářeny či přidávány (e-mailové schránky, subdomény, parkované domény, doplňkové domény atd.) jsou stanoveny na čísle (množství) 999.
Co se týče prahu pro měsíční provoz, ten je dán šířkou pásma přiděleného smluvně služby, při konstantní rychlosti XMb/s (šířka pásma/sekundu) není možné překročit provoz X*S/Měsíčně (šířka pásma/sekundu * počet sekund příslušného měsíce).

Využití zdrojů
Sdílený VPS

V rámci VPS s sdílenými zdroji je konstantní využívání těchto na maximální úrovni zakázáno.
Hostico bude sledovat spotřebu zdrojů a upozorní zákazníka v případech, kdy spotřeba překročí následující prahy:

  • CPU 100% po dobu delší než 30 minut

Zákazník bude mít možnost buď identifikovat a vyřešit vzniklou situaci, nebo migrovat na dedikovaný VPS. Hostico si vyhrazuje právo pozastavit provoz VPS, pokud jeho procesy ovlivňují řádné fungování ostatních VPS na VPS uzlu, nebo v případě ignorování několika oznámení zaslaných v této věci.

Dedikovaný VPS

Prostředky přidělené pro tyto typy VPS jsou 100% vyhrazené.
Jejich používání lze proto provádět na maximální úrovni po delší období.

XIII. Platnost

Tento dokument je platný na dobu neurčitou.
Hostico si vyhrazuje právo na změny tohoto dokumentu, a proto jsou zákazníci vyzváni, aby ho pravidelně konzultovali.
Změny provedené na tomto dokumentu jsou k dispozici na adrese: Aktualizace podmínek
V případě zásadních změn budou zákazníci informováni prostřednictvím elektronické pošty.
Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Poslední aktualizace 02.04.2025

Tento dokument je neoficiální překlad. Právně závaznou verzí je originální dokument v rumunštině. V případě nesrovnalostí bude mít přednost verze v rumunštině.