Obchodní podmínky

Obchodní podmínky používání

Úžasné projekty LLC
Úžasné projekty LLC
Obsah

I. Obecné
II. Uzavření smlouvy
III. Platnost
IV. Finanční
V. Domény
VI. Odpovědnost
VII. Úplnost dat
VIII. Podpora / Asistence
IX. Pravidla plánu RESELLER / plánu VPS
X. Politika obsahu
XI. Politika používání
XII. Zdroje
XIII. Platnost

I. Obecné

Použití slova "Hostico" v těchto obchodních podmínkách identifikuje společnost S.C. Awesome Projects S.R.L. se sídlem v Maramureș, Sighetu Marmației, Str. Mihai Viteazu č. 8 jako poskytovatele služby. Služby nabízené společností Hostico jsou určeny jednotlivcům, právnickým osobám, právním institucím atd., kteří mají právní způsobilost být součástí smluvní spolupráce. Podmínky, ustanovení a popisy fungování služeb nabízených, na které se v tomto dokumentu odkazuje formou externích odkazů, jsou nedílnou součástí těchto Obchodních podmínek. Další podmínky a ustanovení, i když jsou známy, nejsou součástí tohoto dokumentu, pokud nejsou výslovně zavedeny a vzájemně uznány.

Hostico je výhradním vlastníkem všech materiálů a informací dostupných na webových stránkách. Klienti nebo návštěvníci webových stránek nebudou moci kopírovat, reprodukovat, distribuovat, veřejně komunikovat nebo znovu přenášet jakýkoli takový materiál nebo jeho části, v jakékoli formě a jakýmikoli prostředky.

Hostico si vyhrazuje právo pozastavit poskytované služby v případě porušení níže uvedených ustanovení nebo v případě absence včasné odpovědi na tato porušení. Také si Hostico vyhrazuje právo zveřejnit informace o zákazníkovi v souladu s Zásadami ochrany osobních údajů za účelem splnění jakýchkoli právních požadavků. V případě, že tato zveřejnění nemají zůstat důvěrná, bude zákazník v této věci informován.

Hostico si vyhrazuje právo s 15denní výpovědní lhůtou smazat jakýkoli účet. Jakýkoli termín, který není uveden v tomto dokumentu, je otevřený interpretaci a změně ze strany Hostico bez předchozího upozornění.

II. Smluvní ujednání

Přijetí těchto podmínek a ujednání je nezbytné pro jakýkoli pokus o nákup služeb nabízených společností Hostico. V okamžiku zadání objednávky klient zahajuje smluvní spolupráci se společností Hostico. Tento začátek okamžitě potvrdíme, avšak toto potvrzení nepředstavuje povinnost pro klienta ani pro Hostico pokračovat v aktivaci objednávky. Vyhrazujeme si právo akceptovat nebo odmítnout objednávku klienta po prozkoumání autenticity a úrovně důvěry, kterou klient ohledně objednávky prezentuje.

Podáním objednávky klient prohlašuje a zaručuje na svou vlastní odpovědnost, že má právní způsobilost zakoupit služby nabízené společností Hostico pro sebe nebo pro společnost, kterou zastupuje.
Jsou povinni vyplnit všechna pole týkající se jejich identifikace s správnými a platnými údaji, které jsou nezbytné pro spolupráci se společností Hostico. Klient si je vědom, že poskytnutí nesprávných nebo neúplných informací může ovlivnit schopnost společnosti Hostico poskytovat smluvené služby a v určitých situacích může vést k odmítnutí aktivace těchto služeb ze strany společnosti Hostico. Údaje zadané klientem jsou zpracovávány a spravovány v souladu s Zásadami ochrany osobních údajů a také s Smlouvou o zpracování údajů.

III. Platnost

Tyto podmínky se vztahují na všechny zákazníky Hostico, majitele jakýchkoli balíčků nebo služeb nabízených na webových stránkách, přičemž využívání poskytovaných služeb je možné pouze na základě těchto Podmínek a Ujednání, které se vztahují na všechny smluvní vztahy mezi zákazníkem a Hostico. Právo, podle kterého tyto podmínky fungují, je platné v okamžiku zahájení spolupráce. Služby nabízené Hostico v rámci smlouvy jsou ty, které jsou dostupné na webových stránkách Hostico.

Identifikace všech možných výkladů těchto Podmínek a ustanovení, stejně jako pokrytí všech možných situací, které mohou nastat, je téměř nemožná. Proto jakákoli situace nebo ustanovení, které není v tomto dokumentu přímo nebo nepřímo uvedeno či projednáno, spadá pod výklad Hostico.

IV. Finanční

Obecné

Aktuální sazby jsou ty, které jsou zobrazeny na webové stránce Hostico.
V závislosti na zvoleném servisu se může lišit fakturační období. Veškeré platby budou provedeny na základě pro forma faktury vystavené společností Hostico. Klient souhlasí s tím, že za služby zaplatí předem za období, během něhož jsou poskytovány.
Bez ohledu na měnu používanou k zobrazení sazeb budou faktury a platby zpracovány v RON podle sazby BNR v den fakturace, v souladu s platnou legislativou.

Doprava

Faktury jsou zasílány v elektronickém formátu e-mailem jako přílohy a lze je kdykoli stáhnout z klientského účtu. Na žádost mohou být také zaslány se podpisem oprávněné osoby. V případě, že klient požaduje zaslání faktur v tištěné podobě, náklady na dopravu ponese klient.

Odložení/Pozastavení/Opětovná aktivace

Služby hostingu nabízené společností Hostico jsou standardně aktivní po dobu 7 dnů po splatnosti uvedené na pro forma faktuře.
Služby, které Hostico zakupuje od jiných poskytovatelů (např. domény, licence, SSL certifikáty), lze prodloužit pouze v době platby, přičemž mají expiraci shodnou se splatností na pro forma faktuře.
Zákazníci mají možnost kdykoli požádat o odložení platby za hostingové služby společnosti Hostico. Odložení může být uděleno maximálně na dobu 14 dnů od splatnosti související s hostingovým balíčkem. Ve výjimečných případech, na základě podrobného vyhodnocení situace týmem podpory Hostico, může být zvážena možná výjimka, která umožní odložení platby přesahující 14 dní.

Účty zákazníků, které nezaplatily poplatky za služby nejpozději 7 dní po splatnosti uvedené na pro forma faktuře, budou automaticky pozastaveny v případě absence důkazu o platbě nebo žádosti o odložení.
Důkaz o platbě bude mít za následek pouze aktivaci/reaktivaci objednaných/zadržených služeb, přičemž daňový doklad bude vystaven pouze ve chvíli, kdy bude zaplacená částka viditelná na jednom z bankovních účtů společnosti Hostico.
Hostico si vyhrazuje právo znovu otevřít/reaktivovat účty pouze po úplném zaplacení všech dlužných částek zákazníka.

Neplatba

Hostico si vyhrazuje právo odečíst z platnosti období služeb zaplacených předem k vyrovnání dlužných částek ze strany klienta za poskytnuté, avšak nezaplacené služby.
Kompenzace tímto způsobem bude založena na vystavených proforma fakturách.
Hostico si vyhrazuje právo pozastavit účet klienta v případě nezaplacení faktury do termínu splatnosti uvedeného na vystavené faktuře.
Pokud nezaplacení přesáhne 30 dní, bude účet spolu se všemi stávajícími daty na něm automaticky smazán ze serveru.
Jakákoliv následná žádost o získání nebo obnovu dat na účtu v době odstranění, v případě, že záloha na tato data stále existuje, bude zpracována v minimálním čase 2 hodiny podpory pro sdílené balíčky bez práv Resellera, resp. 4 hodiny podpory pro balíčky s právy Resellera nebo VPS.
Dodatečný čas potřebný bude záviset na typu hostingového balíčku a také na množství přidružených dat.
Požadované hodiny podpory potřebné k obnovení budou určeny a klientovi sděleny po analýze provedené technickými operátory Hostico.

Upgrade / Downgrade

Klient má možnost kdykoli upgradovat nebo downgradovat zakoupené služby. Při upgradu bude účtována pouze částka rozdílu mezi původním balíčkem a balíčkem, na který se upgrade provádí, za zbývající čas zaplacený předem za původní balíček. Při downgradování může být zbývající kredit použit na prodloužení související služby, ale doporučujeme konzultovat tým Hostico ohledně vašich konkrétních potřeb před provedením těchto operací.
Kredit za downgrade se počítá pouze za celé měsíce zaplacené předem, v závislosti na datu žádosti o operaci a na dalším datu splatnosti.
Operace upgradu/downgradu nebo přechody na novou nabídku se provádějí bez poplatku pouze jednou během období 60 dnů. V případě nové žádosti tohoto typu během tohoto období si Hostico vyhrazuje právo účtovat za postup v rámci podpůrných hodin.
Operace upgradu/downgradu, které zahrnují konsolidaci účtu, bez ohledu na časové období, ve kterém jsou prováděny, budou účtovány v rámci zakoupených podpůrných hodin.
Operace upgradu/downgradu, které zahrnují změnu ovládacího panelu, provedené na žádost klienta, budou účtovány v rámci zakoupených podpůrných hodin.

Služby, pro které prezentace používá hodnoty mezi minimem a maximem ('od' - 'do'), mají cenu uvedenou pro minimální hodnoty. Dostupné hodnoty až do uvedeného maxima lze vybrat za poplatek jak během procesu objednávání, tak i později.

Vrácení peněz

Zákazník má právo požadovat vrácení peněz za služby zaplacené společnosti Hostico kdykoliv, avšak jejich vrácení bude provedeno za následujících podmínek:

  • pokud je žádost podána do 30 kalendářních dnů od aktivace objednávky, zákazník obdrží plnou částku zpět, s výjimkou případů, kdy došlo k migraci dat od externího poskytovatele, v takovém případě bude zadržena částka odpovídající hodinám potřebným na asistenci při převodu;
  • pokud je žádost podána více než 30 kalendářních dnů po aktivaci objednávky zákazníka, bude vrácena pouze částka za zbývající celé měsíce zaplacené (ve vztahu k datu podání žádosti o operaci a následujícímu datu splatnosti);
  • Pokud byla žádost o danou doménu již podána, klientovi bude vrácena pouze částka za zbývající celé měsíce placené (vztahující se k datu žádosti o operaci a k dalšímu datu splatnosti);
  • pokud byla žádost již podána dotyčným klientem, bude mu proplacena pouze zbývající plná měsíce zaplacené částky (ve vztahu k datu žádosti o operaci a k datu příští splatnosti);
  • Pokud klient využívá nabídku, která zahrnuje bezplatné služby (např. domény, licence, ssl certifikáty), jejich hodnota bude odečtena od celkové částky k vrácení.

Částky zaplacené nebudou vráceny za:

  • služby, které jsou zakoupeny prostřednictvím Hostico v případě poskytnutí nebo rezervace těchto služeb ze strany Hostico. Služby, které spadají do této kategorie, zahrnují, ale nejsou omezeny na: registraci a obnovu domén, softwarové licence, ssl certifikáty atd.;
  • obnovení záložních kopií souvisejících s hostingovými účty po jejich smazání, bez ohledu na důvod, který k jejich smazání vedl;
  • služby pozastavené nebo ukončené v důsledku porušení těchto podmínek a ustanovení, bez ohledu na to, zda byly zjištěny přímo členy týmu Hostico nebo oznámeny třetí stranou;

Požadovaná částka bude zpracována společností Hostico nejpozději do 15 pracovních dnů na účet, ze kterého byla zaplacena, nebo na jiný účet určený klientem;
Vrácení bude potvrzeno v okamžiku zpracování vystavením opravného dokladu představujícího ekvivalent částky, která má být vrácena;
Období mezi vystavením opravy a skutečným připsáním příslušné částky na účet klienta není pod kontrolou společnosti Hostico, neboť je určeno postupy a lhůtami mezibankovního převodu;

Z částky, která má být vrácena, bude zadržena jakákoli částka dlužná klientem na základě neuhrazených proforma faktur vydaných za poskytnuté služby.

Změny cen

Vyhrazujeme si právo kdykoli upravit sazby uplatňované za služby uvedené na webu.
V případě, že nové sazby budou platit pro stávající služby klientů, budou o tom informováni nejméně 30 kalendářních dní před tím, než začnou platit.
Pokud jde o změnu sazeb u nově sjednávaných služeb, minimální lhůta pro upozornění je nejméně 7 kalendářních dní.
Služby placené předem nebudou ovlivněny změnami sazeb, kromě okamžiku jejich obnovení.
V případě změn sazeb, které také zahrnují změny konfigurace u sjednaných služeb, budou tyto převedeny na nové konfigurace s odpovídajícími cenovými hodnotami nebo konfiguracemi co nejblíže stávajícím konfiguracím.

Zpracování plateb

V závislosti na typu klienta, způsobu platby, datu transakce a datu inkasa platby může být proces žádosti automatický nebo ruční. Pod automatickým nebo ručním zpracováním máme na mysli přímou účast obchodního operátora Hostico v procesu zpracování.
Fiskální faktury za platby provedené kartou budou vydány pouze do předposledního pracovního dne v měsíci. Platby provedené v dnech následujících po tomto v rámci téhož měsíce budou odpovídat fiskálním fakturám vydaným v následujícím kalendářním měsíci podle jejich zobrazení na výpisu z bankovního účtu.
Bez ohledu na způsob zpracování platby nebo datum vydání fiskální faktury budou placené služby aktivovány co nejdříve společností Hostico po potvrzení platby od platebního procesora.

Hostico nabízí možnost uložit údaje o kartě na platformách partnerských platebních zpracovatelů.
Tak může zákazník přidat jednu nebo více karet do svého zákaznického účtu kdykoli a použít je k platbě faktur, aniž by musel projít celým platebním procesem zadáváním údajů o kartě a následným potvrzením platby.
Kromě manuálního použití uložené karty pro faktury zakoupených služeb může být také nastavena pro opakované platby jedné nebo více služeb, takže jakmile je vystavena faktura za tuto službu, potřebná částka na její obnovení bude automaticky stržena z příslušné karty.
Aktivací opakované platby zákazník uděluje Hostico právo vybírat nebo strhávat příslušnou částku odpovídající hodnotě obnovení služby, pro kterou byla aktivována opakovaná platba.
Opakované platby vybírané a zpracovávané podléhají obecným pravidlům zásad vracení peněz.

Vydání proforma faktur provádí Hostico automaticky v okamžiku fakturace služeb, na základě kontaktních údajů a fakturačních informací souvisejících se službou, údajů vyplněných a poskytnutých klientem.
Informace na proforma faktuře (neuhrazená faktura) může měnit pouze klient, pokud je ve proforma fázi. Změna těchto informací již není možná po zpracování platby a vydání daňové faktury.
Aby se informace na proforma faktuře objevily také na daňové faktuře, musí se shodovat údaje plátce z transakce, údaje poskytnuté bankou a zpracovatelem plateb, s těmito. Jinak budou informace na daňové faktuře změněny Hostico tak, aby odpovídaly údajům plátce.
Je odpovědností klienta zajistit v okamžiku provádění platby, aby se údaje, z nichž má být platba provedena, shodovaly s těmi na proforma faktuře.
V určitých situacích, pokud se údaje plátce liší od těch na proforma faktuře, si Hostico vyhrazuje právo kontaktovat klienta za účelem objasnění situace, týkající se poskytnutí dalších informací pro přesné fakturování.
Úprava údajů na daňové faktuře je možná s několika výjimkami, před jejich předáním do národního systému E-Faktura, a to pouze za aktuální měsíc, před předložením účetní situace.

Úvěr / Fondy

Zákazník má možnost vkládat částky na svůj účet ve formě kreditu nebo prostředků, které bude zákazník používat k placení budoucích faktur.
Faktura vygenerovaná pro přidání kreditu podléhá daňové legislativě platné pro zákazníka, která určuje použití a úroveň sazby DPH.
Kredit přidaný na účet zákazníka nebude zahrnovat odpovídající uhrazenou DPH, ale při použití nebo uplatnění kreditu na úhradu faktury nebude třeba DPH na ní uhrazovat.
Použití a uplatnění částek bude rozhodnuto zákazníkem a provedeno ručně, nebudou používány nebo uplatňovány automaticky.
Kredit může být uplatněn na faktury pouze tehdy, pokud jeho hodnota je rovna nebo vyšší než částka faktury před uplatněním DPH. Částečné platby, konkrétně použití kreditu k úhradě faktury s hodnotou vyšší než hodnota kreditu, nejsou možné.
V případě, že byly některé nebo více služeb zákazníka obnoveny předem nebo že spotřeboval více zdrojů, než bylo přiděleno, si Hostico vyhrazuje právo použít tyto částky na s nimi související vygenerované faktury.
Finanční stav kreditu/prostředků je trvale dostupný v účtu zákazníka.
Při použití kreditu k platbě za určité služby, podle platné legislativy, se odpovídající proforma faktury stanou Odhady poskytování služeb.
Jediným okamžikem, kdy je vydána daňová faktura související s kreditem, je okamžik vygenerování faktury pro jeho přidání.
Minimální částka, která může být vložena, je 10,00 €, a maximální částka je 1000,00 €. Také celkové dostupné prostředky v jakémkoli okamžiku nesmí přesáhnout částku 1000,00 €.

Akce

V případě nabídek s bezplatnými produkty/službami je možné je používat pouze na zařízeních a síti Hostico. Při převodu služeb k jiným poskytovatelům/registrátorům bude klientovi účtována částka odpovídající aktivaci těchto služeb. Hostico si vyhrazuje právo kdykoli zrušit platnost propagační nabídky.

Pokud jde o služby nabízené zdarma nebo o ty, které jsou v aktivní akci, obvykle se nabídky vztahují pouze na první rok používání, s požadavkem, že ve druhém roce musí být zaplacena plná cena služby, pokud si zákazník přeje prodloužení. Hostico může tuto pravidlo pro jakékoliv služby, které považuje za vhodné, na neurčitou dobu zrušit.

Vydávání faktur, jakož i aktivace nebo reaktivace souvisejících služeb, bude probíhat během pracovní doby obchodního oddělení, kromě svátků a zákonných dní volna.

V případě porušení uvedených podmínek si Hostico vyhrazuje právo blokovat vrácení peněz klientovi.

Promoční kupóny

Propagační kupóny jsou strukturovány do několika kategorií na základě platnosti, možného počtu použití a data spuštění. Tato stránka bude pravidelně zobrazovat dostupné propagační kupóny spolu s hostingovými balíčky/službami a obdobími, na které se vztahují.

  • Týdenní kupóny

Každý týden od pondělí do neděle bude náhodně vybrán hostingový balíček, který bude mít prospěch z propagačního kuponu. Výše slevy a minimální doba nákupu se budou každý týden lišit, což přímo nabízí možnost vybrat si správný balíček za sníženou cenu.

  • Flash kupóny

Tyto kupóny budou platné pouze 24 hodin, nicméně krátká platnost bude kompenzována vyšším procentem slevy ve srovnání s ostatními kupony.

  • Hudební kupony

Vzhledem k tomu, že ne všichni máme potřebné zdroje k identifikaci krátkodobých kupónů, rozhodli jsme se poskytovat našim zákazníkům nabídky na všechny hostingové balíčky každý měsíc. Hlavním faktorem pro tuto slevu bude fakturační období a nikoli zvolený balíček.

  • Svatební kupóny

Některé svátky si zaslouží oslavu! Při této příležitosti Hostico nabídne slevové kupóny na celý sortiment hostingových/webových služeb.

  • Omezené kupóny

Na rozdíl od ostatních kuponů představených dříve, tyto nejsou omezeny časovým rámcem, ale počtem použití. Každý kupon v této kategorii, jakmile bude vyčerpán, již není možné znovu použít.

Obecné podmínky pro používání propagačních kuponů:
  • propagační poukazy jsou k dispozici všem jednotlivcům a právnickým osobám
  • sleva bude uplatněna pouze na nové objednávky hostingu
  • činnost webu musí být v souladu s Podmínkami používání společnosti Hostico
  • kupóny nelze použít zpětně
  • kupóny nelze kombinovat s jinými kupóny nebo jinými slevami nabízenými společností Hostico nebo třetími stranami
  • kupóny se vztahují pouze na první zakoupené období
  • kupóny se vztahují pouze na hostingové balíčky Hostico a soukromé servery
  • služby/produkty nabízené zdarma v zakoupeném hostingovém balíčku nejsou předmětem slevy
  • kupóny se nevztahují na objednávky upgradu

V. Domény

Pokud jde o vztah z pohledu registrace/obnovy doménového jména, naše odpovědnost se omezuje na poskytování služby nákupu/obnovy doménového jména.
Hostico nemůže a nebude ověřovat legálnost registrace doménového jména, jediná kontrola prováděná Hostico je dostupnost domény pro registraci. Kontrola vybraného doménového jména pro registraci z hlediska porušení určitých zákonů, stejně jako porušení práv duševního vlastnictví třetích stran, je odpovědností klienta.

Pokud není uvedeno jinak buď zasláním zvláštních údajů prostřednictvím příslušného objednávkového formuláře, nebo písemnou komunikací s Hostico, registrace domén proběhne na základě identifikačních údajů existujících v klientském účtu. Klient se tak stává jak zákonným vlastníkem registrovaných domén, tak i právně odpovědným za ně.

Aktuální přidělení domény není pod vlivem nebo kontrolou Hostico a klient si může být jistý, že registrace/obnovení proběhlo pouze v okamžiku, kdy byla tato operace potvrzena námi.
Hostico nenese žádnou odpovědnost a neposkytuje žádnou záruku ohledně registrace/obnovení domén.

Doménové přípony jsou spravovány mnoha různými organizacemi. Každá z těchto organizací má své vlastní podmínky pro registraci, správu a řešení sporů. Aby registrace/obnovení proběhlo úspěšně, klient musí poskytnout informace a dokumenty požadované členy týmu Hostico, a také pečlivě dodržovat jejich pokyny.
Jakmile je doména registrována na předem stanovené období, patří klientovi ve formě vybraného řetězce znaků. Změna doménových jmen po registraci nebo potvrzení převodu není možná.

Podrobné požadavky na každou příponu poskytovanou Hostico lze zobrazit přístupem na podmínky domén

Platba za obnovení domén musí být provedena před datem splatnosti souvisejícím s proforma fakturou, konkrétně před datem vypršení platnosti, aby se předešlo situacím, kdy již nelze doménu obnovit. Datum zobrazená v popisu faktury nebo v jejím obsahu v žádném případě neznamenají termín a neměla by být považována za termín splatnosti. Informace v popisu jsou pouze odhady poskytnuté registrátory domén ohledně jejich platnosti a jsou zahrnuty výhradně pro obecné informace zákazníka.
V případě, že bude doména uhrazena po datu splatnosti/vypršení, Hostico se distancuje od jakékoli odpovědnosti za další poplatky účtované registrátorem za opětovnou aktivaci/obnovení domény.

Pokud není smluvní doména řádně obnovena a v důsledku toho se stane dostupnou na trhu a je registrována jinými osobami kvůli akci nebo nečinnosti společnosti Hostico nebo jakékoli technické poruše, která může nastat, společnost Hostico nenese odpovědnost za ztráty, které utrpěl uživatel.

V případě, že uživatel utrpí ztráty v důsledku nedostupnosti domény po určitou dobu nebo jejím registrací jinými stranami, náhrada škody poskytnutá Hostico nepřekročí částku zaplacenou původně za doménu, podle hodnoty uvedené na faktuře. Zjištění musí být Hostico oznámeno písemně do 30 dnů od data, kdy byla situace zaznamenána.

Hostico nenese odpovědnost za dostupnost doménových jmen během časového intervalu mezi podáním objednávky a skutečnou platbou za registraci domény. Služba registrace domén funguje globálně na principu "kdo dřív přijde, ten dřív bere".

Registrovat doménové jméno neznamená imunitu v případě námitek týkajících se registrace, rezervace nebo používání tohoto doménového jména. V případě sporu o doménové jméno, Hostico uvede strany do přímého kontaktu, aby situaci vyřešily smírně.
Pokud se dvě strany nedohodnou, může být spor vyřešen prostřednictvím soudního řízení.
Během smírného nebo soudního sporu bude klient hájit nevinu Hostico a přijme, že Hostico může podniknout jakékoli opatření, které považuje za nezbytné k ochraně svých zájmů, včetně, ale nikoli výhradně, blokování, mazání nebo převodu domény.

Vzhledem k tomu, jak funguje DNS služba Hostico pro sdílené balíčky prostřednictvím DNS clusteru, nemohou na serverech Hostico existovat 2 domény se stejným názvem. Tato situace může představovat problém, pokud existuje záznam o expirované doméně na DNS serverech Hostico a třetí strana si objedná hosting příslušného doménového jména. V takovém případě, aby bylo možné splnit zadanou objednávku, se Hostico spojí s vlastníkem hostingu expirované domény, aby zrušil její DNS záznam. Pokud klient na tuto žádost nereaguje, si Hostico vyhrazuje právo smazat DNS záznam domény ze svých serverů. Tento krok nijak neovlivňuje informace uložené ohledně domény (webová stránka, e-mail, databáze).

VI. Odpovědnost

Hostico nemůže nést odpovědnost za škody způsobené dočasnou nedostupností zařízení nebo sítě, bez ohledu na důvod tohoto přerušení.
Toto ustanovení zahrnuje také škody vzniklé zhoršením nebo ztrátou dat.
Klient souhlasí s tím, že nás bude chránit a držet bez odpovědnosti v souvislosti s jakýmikoli nároky, škodami, včetně, ale nikoli výhradně, škod způsobených třetím stranám, které vzniknou jako důsledek použití služeb, které způsobují újmu našemu klientovi.

Hostico si vyhrazuje právo provádět krátké údržbové operace (5-10 minut) kdykoli během dne, aby implementoval opatření zaměřená na zlepšení charakteristik (výkon, bezpečnost, spolehlivost atd.) nabízených služeb. Tyto operace mohou být prováděny bez předchozího upozornění dotčeným klientům.

Hostico přebírá odpovědnost v případě, že přerušení poskytování služeb bylo způsobeno úmyslně nebo je výsledkem nedbalosti ze strany týmu Hostico. Klient prohlašuje, že rozumí a souhlasí s tím, že celková částka nárokovaných škod z jakéhokoli důvodu vůči Hostico, a která by mohla být Hostico uhradila, nebude v žádném případě a za žádných okolností překračovat celkovou částku poplatků zaplacených klientem poskytovateli na posledním faktuře za poskytování služeb, za které byly škody požadovány.

Zákazník přebírá odpovědnost za jakékoli škody způsobené společnosti Hostico přímo nebo nepřímo, nesprávným používáním poskytovaných služeb a porušením těchto podmínek. To zahrnuje, ale není omezeno na, právní poplatky, poplatky za advokáty, notářské poplatky a jakékoli další výdaje.

Hostico poskytuje prostřednictvím svých webových stránek návody, příklady konfigurace a odpovědi týkající se různých aspektů provozu určitých služeb, aplikací, operačních systémů, ovládacích panelů atd. Všechny informace v těchto článcích byly testovány a považovány za platné v době jejich publikace, na základě provozních režimů v té době, verzí dostupných aplikací v té době a existující dokumentace. Hostico nezaručuje dosažení prezentované nebo požadované funkčnosti jakožto výsledku kroků uvedených v článcích v pozdější době, na různých konfiguracích a na jiných verzích aplikací, a proto nenese odpovědnost za jakékoli škody, které mohou vzniknout aplikací informací uvedených v článcích, bez ohledu na jejich typ.

Aplikace pro správu klientských účtů pro služby nabízí funkčnost převodu služeb držených na jiný klientský účet Hostico. Tento převod vyžaduje přístup k účetnímu účtu držitele, protože může být zahájen pouze odtud a na e-mail spojený s klientským účtem pro potvrzení převodu. V důsledku přijatých bezpečnostních opatření Hostico nepřebírá odpovědnost za provedené převody. Vlastníkem služby je klient, který má službu ve svém účtu v době jakýchkoli žádostí o informace nebo činnosti týkající se této služby.

Hostico nenese a nemůže nést odpovědnost za vyřešení chyb nebo incidentů během zásahů na aplikacích, pokud výrobci/dodavatelé těchto aplikací nemají k dispozici řešení pro odstranění těchto chyb nebo přestanou poskytovat technickou podporu.
Hostico nepřebírá odpovědnost za licencování softwarových produktů používaných Klientem, kromě těch, které poskytuje Hostico.

VII. Integrita dat

V případě sdílených hostingových účtů a serverů spravovaných námi neseme odpovědnost za bezpečnost serveru, nikoli však za aplikace nainstalované klientem.
Hostico nepřebírá odpovědnost za existující bezpečnostní nedostatky v aplikacích klienta a za veškeré škody způsobené jejich zneužitím.
Odpovědnost v této souvislosti nese administrátor, konkrétně vývojář aplikace.
Hostico nepřebírá odpovědnost za ochranu osobních elektronických zařízení používaných pro přístup k uzavřeným účtům/službám. Je odpovědností uživatele zajistit, aby jak aplikace nainstalované/používané na hostingových účtech, tak jejich vlastní zařízení byly aktualizovány a zabezpečeny.

Zákazník bude mít přístup k účtům prostřednictvím kombinace uživatelského jména a hesla. Je zodpovědný za uchovávání těchto informací a dalších citlivých údajů v bezpečí.
Zákazník ponese odpovědnost za jakékoli zneužití vyplývající z autorizovaného nebo neoprávněného použití těchto informací. Pokud se dozví, že neoprávněná třetí strana zná tyto informace, musí je okamžitě resetovat.

Popis podmínek, za kterých se zálohy provádějí a uchovávají, je k dispozici na Hostico záloha.
Je však nutné poznamenat, že neposkytujeme žádnou záruku za integritu záložních kopií a veškerá odpovědnost za existenci záložní kopie dat spočívá na vlastníkovi těchto dat.

VIII. Podpora / Asistence

Identifikace

Podpora nabízených služeb je k dispozici prostřednictvím metod a v časovém rámci uvedeném na stránce kontakt bez ohledu na typ uzavřené služby.

V závislosti na informacích a/nebo požadovaných operacích mohou operátoři Hostico pokračovat v identifikaci zákazníka jako držitele služeb, které jsou předmětem jejich žádostí.
Metody identifikace se liší v závislosti na způsobu kontaktu, který zákazník používá, jak následuje:

  • telefon - žádost o informace v zákaznickém účtu i o podpůrný PIN
  • chat - přihlášení do klientského účtu
  • příslušný e-mail a tiket - použití schránky spojené s klientským účtem pro podávání žádostí

Neposkytnutí požadovaných informací společnosti Hostico brání identifikaci vlastnických práv a povede k nemožnosti reagovat na předložené žádosti.

Doba odezvy

Hostico se snaží zajistit dobu odezvy pod 60 minut pro žádosti zaslané e-mailem nebo tiketem. Tato doba může být však ovlivněna složitostí skutečného problému a také počtem existujících žádostí v daném okamžiku.
Telefonická komunikace, stejně jako prostřednictvím podpůrné aplikace, ačkoli probíhá v reálném čase, nezaručuje okamžité vyřešení předložené situace.

Podpora po telefonu

Telefonní podpora nemůže být použita jako metoda pro vyšetřování nebo řešení situací v reálném čase.
Jakákoli žádost, která vyžaduje čas na vyšetřování delší než 5 minut, bude přesměrována na alternativní podpůrné kanály.

Hostico si vyhrazuje právo přerušit poskytovanou podporu ve vztahu k klientovi v výjimečných případech, jako jsou:

  • zneužívání požadavků na podporu
  • nepřístojný jazyk a chování jakéhokoli druhu vůči členům týmu Hostico

Klasifikace žádostí jako zneužívající nebo chování jako neslušné, urážlivé, je výsadou společnosti Hostico.
Jakákoli žádost, která spadá mimo rámec pomoci poskytované společností Hostico v rámci VPS Managed a Shared Hosting, bude řešena v rámci příslušných hodin podpory služby Managed Hosting.

Tyto požadavky zahrnují, ale nejsou omezeny na:

  • konfigurace zařízení a e-mailových klientů
  • podpora s nainstalovanými aplikacemi
  • jakékoli jiné požadavky mimo rámec standardní podpory Hostico

Zákazníci, kteří poskytují služby Hostico třetím stranám, jsou odpovědní za správu služeb nabízených této třetí straně a zajištění potřebné technické podpory.
Hostico v těchto situacích neposkytne třetím stranám technickou podporu v případě, že nebude možné identifikovat a určit povahu vztahu mezi zákazníkem Hostico a třetí stranou.

VPS hosting

Odpovědnost společnosti Hostico v rámci služeb VPS je omezena na provoz a zajištění internetového připojení těchto služeb. Služby nainstalované na VPS nejsou pokryty společností Hostico, pokud není zakoupena služba Managed VPS.
Kromě nabídek nebo akcí, kde je podpora specifikována jako zdarma v rámci služeb VPS, podpora není zahrnuta zdarma.
Zákazníci, kteří si přejí provádět operace mimo standardní podpůrné služby, si mohou zakoupit hodiny podpory.
Hostico si vyhrazuje právo odmítnout instalaci nových aplikací, služeb, knihoven i v rámci zakoupených hodin podpory/administrace.

Spravovaný VPS

Služba správy VPS je k dispozici pouze pro VPS zakoupené spolu s řídicím panelem dostupným v nabídce Hostico.
V rámci spravované služby nebude mít klient přístup k autentizačním údajům superuživatele na úrovni serveru.

Administrace se vztahuje na a skládá se ze služeb a aplikací potřebných pro fungování standardního hostingového serveru, který poskytuje nainstalovaný řídicí panel.
Mezi nimi uvádíme: webový server, poštovní server, databázový server, řídicí panel, ftp server, programovací jazyky potřebné pro provoz klientských aplikací.
Jakékoli žádosti týkající se instalace nebo konfigurace externích služeb a aplikací k těmto a k řídicímu panelu budou předmětem a budou zpracovány v rámci zakoupených hodin podpory.

Správa serveru od Hostico zahrnuje následující operace:

  • instalace a konfigurace řídicího panelu s jeho souvisejícími službami
  • instalace a konfigurace firewallu
  • periodická aktualizace nainstalovaných služeb
  • 24/7 monitorování a zásah
  • optimalizace úrovně služeb
  • automatizace na úrovni serveru
Nemanaged / IaaS

Držitelé služeb IaaS obdrží zdarma pomoc pouze ohledně provozu zakoupených služeb a jejich propojení na úrovni infrastruktury.
Konfigurace VPS, sítě, externí úložiště atd. nejsou zahrnuty v této pomoci.

Přechod na spravovaný VPS je možný pouze zakoupením nového VPS s touto možností.
Držitelé těchto služeb mohou těžit z dodatečné technické podpory pouze zakoupením hodin podpory.
Zákazníci se samostatně spravovanými VPS budou informováni, pokud bude VPS identifikováno jako infikované nebo kompromitované v důsledku aktivity prováděné v síti nebo v důsledku spuštění dalších indikátorů sledovaných Hostico.
V závislosti na závažnosti situace a aktivitě VPS budou přijata různá opatření po kontaktování zákazníka, jako je: odpojení připojení k veřejné síti, zastavení VPS atd.
Zákazníci jsou odpovědní za identifikaci a odstranění zdroje kompromitace, stejně jako za nástroje použité útočníky z VPS k obnovení jejího provozu, a/nebo si mohou zvolit uzavření smlouvy na nový VPS k obnovení platných dat, která mají.
Pokud zákazník nezasáhne, nepřijme odpovědnost a problematická činnost VPS nepřestane, si Hostico vyhrazuje právo pozastavit její provoz na dobu neurčitou.

Sdílený hosting

Klienti balíčku sdíleného hostingu mají prospěch z 24/7 asistence ohledně provozu a funkčnosti služeb nainstalovaných na serveru. Požadavky učiněné mimo tento rámec mohou být klasifikovány a nabízeny buď v rámci jiných služeb Hostico, nebo v rámci zakoupených hodin podpory.
Na úrovni sdíleného serveru nebudou provedeny žádné změny, které by ovlivnily provoz služeb nebo serveru pro ostatní klienty na tomto serveru.
Držitelé služeb sdíleného hostingu si mohou zvolit zakoupení hodin podpory pro provádění operací, které nejsou zahrnuty v standardní podpoře.

Spravovaný hosting / xCMS

Zákazníci, kteří potřebují pomoc s prováděním různých operací v aplikacích, které nainstalovali, si mohou objednat službu xCMS.
Platí podmínky stanovené pro Službu spravovaného hostingu / xCMS.

Reseller Hosting

Stejně jako majitelé služby Sdíleného hostingu, klienti s Reseller balíčky těží z podpory 24/7 ohledně funkčnosti nabízených služeb.

Migrace dat

Přenesení zákaznických údajů je operace prováděná týmem Hostico, pokud je cílový server součástí sítě Hostico a operace nepodléhá jiným ustanovením těchto podmínek.

Tato operace nevyžaduje žádné náklady v následujících případech:

  • na základě počáteční objednávky příslušného balíčku služeb v rámci sdíleného hostingu, resellerství a spravovaných VPS služeb
  • mezi servery v síti Hostico v důsledku operace Upgrade / Downgrade kromě toho, který je uveden v popisu těchto operací

Operace bude účtována během podpůrných hodin v následujících případech:

  • převod na VPS pod správou klienta
  • přenos dat požadovaných do 30 dnů od aktivace služby Hostico pro účty / stránky / aplikace odlišné od hlavní služby, na kterou se přenos provádí
  • Pokud je třeba obnovit přenos dat v důsledku jednání / nečinnosti klienta v rozporu s pokyny Hostico
  • Jakákoli operace, kterou nelze provést automatizovanými prostředky a vyžaduje ruční nebo přizpůsobenou intervence.

Z důvodu mnoha možných kombinací nastavení, jak pro aplikaci, tak pro programovací jazyk, nemůžeme poskytnout absolutní záruku a neneseme odpovědnost za optimální fungování webu/aplikace po změně balíčku, migraci nebo klonování aplikace. Každý uživatel může mít své vlastní konfigurace, které mohou ovlivnit výkon a kompatibilitu s konkrétními zařízeními a prostředími. Klient musí zajistit, že data byla migrována podle požadavků, a v případě e-mailových účtů je uživatel zodpovědný za konfiguraci/rekonfiguraci e-mailových klientů, které používá.
Hostico nemůže nést odpovědnost za jakékoli provozní chyby nebo obtíže při přístupu k určitým funkcím, které mohou vzniknout migrací mezi různými servery, jak na úrovni webových stránek/aplikace, tak pro e-mailové účty.

Podpora hodiny

Podpůrné hodiny představují čas vyhrazený pro požadavky klientů během měsíce. Tyto jsou rozděleny do 2 kategorií, a to:

  • hodiny podpory poskytované standardně v rámci zakoupených služeb
  • další hodiny podpory, zakoupené pro provádění úkolů mimo standardní podporu

Hlavní rozdíl mezi nimi spočívá v platnosti a možnosti akumulace.
Implicitně nabízené podpůrné hodiny jsou platné pouze pro měsíční období, vyprší na konci každého placeného hostingového měsíce a nelze je akumulovat s těmi z následujícího měsíce.
Podpůrné hodiny zakoupené přímo lze kombinovat s jinými podpůrnými hodinami a nevyprší.
Zakoupení podpůrných hodin negarantuje převzetí nebo vyřešení požadavků zaslaných týmu Hostico.
Počítání podpůrných hodin na úrovni požadavků zaslaných technickému týmu bude provedeno na základě času přiděleného k řešení problémů technickým operátorem Hostico.
Podpůrné hodiny budou počítány pro všechny technické požadavky učiněné v rámci služeb VPS Managed, bez ohledu na metodu kontaktu, přičemž počítání probíhá jak pro přímé požadavky učiněné držitelem účtu, tak pro jakékoli třetí strany, kterým bylo uděleno právo podávat technické požadavky.

Pod nestandardními podpůrnými operacemi rozumíme jakoukoli činnost, kterou může klient vykonat přímo (s nebo bez vedení podpůrného týmu Hostico), ale z různých důvodů je požadováno, aby byla provedena technickými operátory.

IX. Pravidla plánu RESELLER / plánu VPS

Zákazník má právo na své vlastní smluvní vztahy založené na online přítomnosti poskytnuté společností Hostico. V tomto případě zůstává zákazník z našeho pohledu primárním smluvním partnerem. Zákazník je povinen předat podmínky uvedené v tomto dokumentu všem třetím stranám, se kterými naváže kontakt, a zajistit, aby je chápaly, přijímaly a dodržovaly.

V případě změn, které je třeba provést u klientů reselera / držitele VPS, jsou povinni spolupracovat. Na žádost nám musí poskytnout kontaktní údaje svých klientů. Hostico si vyhrazuje právo přímo požadovat písemné potvrzení pro jakékoli změny, které je třeba provést ohledně klientů reselera / držitele VPS.

Reseller / vlastník VPS je zodpovědný za jakákoli porušení podmínek a ujednání svými vlastními klienty. To zahrnuje finanční odpovědnost za jakékoli škody způsobené v důsledku těchto porušení.
Reseller / vlastník VPS souhlasí s tím, že odškodní Hostico za všechny nároky, které mohou vzniknout od třetích stran a jiných jejich smluvních partnerů.

X. Politika obsahu

Služby nabízené společností Hostico vám poskytují svobodu nahrávat, nasazovat a využívat aplikace pro osobní i komerční použití.
Používání různých aplikací prostřednictvím služeb Hostico podléhá Podmínkám a ujednáním těchto aplikací.

Klient je povinen identifikovat své vlastní informace a informace patřící jiným osobám, právnickým osobám a jakýmikoli jiným subjektům.
Dodržování a respektování autorských práv, ochranných známek a dalších typů duševního vlastnictví je odpovědností klienta; proto se klient zavazuje nezveřejňovat obsah, který by mohl porušovat práva třetích stran nebo platné zákony.

Zařízení a síť Hostico mohou být použity pouze k zákonným účelům.
Přenášení, ukládání nebo distribuce jakýchkoli informací, dat nebo materiálů, které porušují platné právní předpisy nebo které mohou přímo či nepřímo usnadnit porušení jakéhokoli právního předpisu, je zakázáno.

Za žádných okolností a žádným způsobem nebudou služby nabízené Hostico použity pro komunikaci, odkaz na nebo směrování k jakémukoli z následujícího.

  • materiály nebo informační obsah, které porušují autorská práva, práva k ochranným známkám, stejně jako jakákoli jiná práva duševního vlastnictví náležející třetí straně
  • nahota, pornografie, jakýkoli obraz nebo text se sexuálním nebo obscénním obsahem, bez splnění platných právních podmínek
  • dětinská pornografie
  • hrozby, zneužívání, obtěžování, hanlivé výroky
  • jakýkoli obrázek nebo text určený k podněcování xenofobie;
  • texty nebo materiály násilného charakteru
  • hanlivý, urážlivý, pošlapávající nebo pomlouvačský obsah
  • obsah s rasovým nebo diskriminačním charakterem
  • obsah, který je klamavý, nepravdivý, zavádějící nebo podvodný
  • obsah, který narušuje soukromí třetí strany nebo porušuje její právní práva
  • vulgární, obscénní, neslušný nebo nelegální obsah
  • viry, trojské koně nebo jiné podobné
  • pirátský software nebo software zaměřený na ty, kteří pirátí software nebo se zapojují do jakýchkoli podobných aktivit

Klient souhlasí s tím, že na žádosti společnosti Hostico ohledně stížností třetích stran týkajících se obsahu webových stránek odpoví do 5 dnů od obdržení oznámení e-mailem. Společnost Hostico není povinna ověřovat nebo přezkoumávat obsah publikovaný klienty.
Společnost Hostico si vyhrazuje právo odstranit nebo upravit podle svého uvážení jakýkoli obsah klienta, který je považován za porušující tyto podmínky, s předchozím upozorněním.
Společnost Hostico si vyhrazuje právo pozastavit účet jakéhokoli klienta, který poruší tyto ustanovení, bez jakéhokoli předchozího upozornění.

V případě, že klient shromažďuje/zpracovává osobní údaje, je jejich odpovědností zajistit, aby toto shromažďování/zpracovávání bylo v souladu s platnou legislativou.

XI. Politika používání

Tato zásada je nezbytná k ochraně kvality hostingových služeb.
Chceme splnit požadavky všech našich klientů poskytováním kvalitních služeb, cíle, kterého lze dosáhnout také s podporou klienta.
Způsob, jakým klient využívá služby poskytované Hosticem, úzce souvisí s řádným fungováním zařízení a sítě, což činí nezbytné zajistit vhodné prostředí pro poskytování hostingových služeb.

Nepovolujeme používání programů, které běží nepřetržitě na pozadí.
Nepovolujeme skripty spouštěné cron úlohami nastavenými na intervaly kratší než 5 minut.
Nepovolujeme používání CGI skriptů.

Následující činnosti jsou zakázány:
  • používání služeb Hostico k vytváření nebo přenosu počítačových virů, červů, zaplavování, bombardování pošty nebo zapojení se do útoků na odmítnutí služby
  • použití skriptů pro proxy nebo IRC, nebo typy jako FormMail, PhpShell nebo jiné podobné, včetně komerčních skriptů, které obsahují známé bezpečnostní slabiny, chatovací místnosti, wap chaty; IRC Egg Drop boti, torrent trackery, atd., top stránky, online hry (kromě flashových)
  • shromážďování osobních údajů k nelegálním účelům
  • neoprávněný přístup k datům, systémům nebo sítím (phishing, spoofing, proxy, hacking, sniffing atd.), včetně jakéhokoli pokusu o prozkoumání, skenování nebo testování zranitelnosti systému nebo sítě nebo o vytváření bezpečnostních mezer bez autorizace majitele sítě nebo systému
  • jakákoli intervence do služby poskytované uživateli, na serveru nebo síti, jako jsou: e-mailové bombardování, zaplavování, úmyslné akce k přetížení systému
  • TCP-IP spoofování paketů
  • nahrát infikované, poškozené soubory nebo jakýkoli jiný software či podobnou aplikaci, která by mohla poškodit třetí stranu
  • omezit nebo zabránit jakémukoli jinému uživateli v používání služeb Hostico
  • shromažďovat nebo získávat informace nebo e-mailové adresy třetích stran bez jejich souhlasu

Jakýkoli pokus o poškození serverů nebo zákazníků je přísně zakázán. Jakákoli činnost, která ovlivňuje řádné fungování serveru, bude považována za zneužití a bude považována za pokus o poškození ostatních kolokovaných zákazníků.
Jakýkoli skript, který představuje potenciální bezpečnostní riziko nebo může ovlivnit výkon serverů nebo bezpečnost sítě, bude automaticky uzavřen nebo odstraněn bez předchozího upozornění.

Hostico si vyhrazuje právo rychle jednat k odstranění, zablokování nebo resetování přístupu k jakémukoli účtu, aplikaci, aktivitě nebo informaci, která svou povahou může ovlivnit provoz příslušného vybavení sítě Hostico nebo může poškodit práva třetí strany.

Pošta

Aby bylo zajištěno řádné fungování elektronického zasílání zpráv, musí klient vzít v úvahu následující ustanovení.
Podle právních předpisů je zakázáno provádět obchodní komunikaci prostřednictvím elektronické pošty, s výjimkou případů, kdy příjemce výslovně dal předchozí souhlas k přijímání takových komunikací.

Seznamy e-mailů / Newsletter

Mailingové seznamy mohou být provozovány za podmínek, kdy jednotlivci dají svůj výslovný souhlas v této věci, souhlas, který musí být zaznamenán provozovatelem seznamu a uchováván po celou dobu životnosti mailingového seznamu.
Hostico vyžaduje, aby jakýkoli komerční e-mail nebo jako součást mailingového seznamu zahrnoval jednoduché a viditelné "double opt in/double opt out" možnosti.
Odesílání hromadných e-mailů spotřebovává serverové zdroje a tato akce negativně ovlivňuje kvalitu služeb, které klient dostává; proto máme v této věci několik doporučení:

  • odeslání by mělo být provedeno brzy ráno (do 09:00) nebo večer po 22:00
  • odesílání by mělo být omezeno na několik desítek e-mailů/minutu

Nedodržení těchto doporučení může vést k:

  • konzistence e-mailového serveru kvůli velmi vysokému objemu požadavků, což někdy vede k zablokování e-mailového serveru
  • zablokování IP adresy, ze které je odesíláno, na několika spamech, s následky pro všechny klienty hostující aplikace na daném serveru
  • velmi nízké hodnocení co se týče e-mailových služeb jako Yahoo, Gmail atd.
  • velké zpoždění v odesílání e-mailů
  • doručení na jiné e-mailové servery může být nemožné
  • ovlivňující všechny klienty připojené k síti kvůli nesprávnému fungování serverů.

Hostico neomezuje počet e-mailů, které mohou být odeslány za hodinu, ale monitoruje SMTP provoz a vyhrazuje si právo zasáhnout, včetně mazání odeslaných zpráv a kontaktování klienta, pokud se domnívá, že určité odesílání neodpovídá objemu zakoupeného balíčku služeb nebo poškozuje fungování serveru.
V případě, že má klient mailing list, je doporučeno kontaktovat Hostico, aby se stanovily správné postupy odesílání a aby se vešlo do optimálního balíčku služeb.

Limita pro přílohu je 25 MB. Maximální počet příjemců pro zprávu je 25.

Nedoporučujeme / neumožňujeme posílání na větší počet příjemců v kopii (CC/BCC), protože pokud je jedna adresa mezi příjemci nesprávná/nefunkční, celá zpráva zůstane zablokována na serveru.
Abychom předešli jakýmkoli negativním dopadům na fungování služeb, si Hostico vyhrazuje právo kdykoli omezit určité parametry e-mailové služby nabízené klientům.

Politika proti spamu

Odesílání nevyžádaných obchodních zpráv (SPAM) za účelem propagace jakéhokoli webu pomocí našich serverů nebo prostřednictvím serverů třetích stran na propagaci jakéhokoli webu nebo aplikace hostované na síti Hostico povede k pozastavení nebo zrušení hostingového účtu klienta, a to bez předchozího upozornění.

Hostico nepovoluje používání svých služeb přímo ani nepřímo k odesílání, přenosu, manipulaci nebo doručování e-mailových zpráv:

  • nevyžádané (spam) v rozporu s jakýmikoli existujícími zákony v této oblasti
  • na e-mailové adresy získané pomocí metod sběru
  • na adresy, které jsou neúplné nebo nepřesné
  • které nevyhovují nejlepším praktikám v oboru
  • k zakoupeným, pronajatým nebo vypůjčeným seznamům
  • na seznamy, které budou generovat vysoký počet stížností na SPAM
  • na adresy, které povedou k zařazení IP do černých listin
  • které používají nebo obsahují podvržené hlavičky
  • které používají nebo obsahují neexistující doménová jména
  • které skrývají nebo se snaží zkomplikovat zjištění původu přenosu
  • které používají jiné klamné adresovací metody
  • které používají doménové jméno třetí strany bez jejich souhlasu
  • odesláno přes server třetí strany bez jejich souhlasu
  • které obsahují falešné nebo klamné informace

Zákazník se zavazuje odpovědět na žádosti společnosti Hostico týkající se stížností třetích stran ohledně jejich činnosti do 5 dnů od oznámení.
Hostico si vyhrazuje právo kdykoli požadovat důkazy o souhlasu, který dal předplatitel provozovateli seznamu ohledně zasílání zpráv.
Hostico si vyhrazuje právo požádat provozovatele seznamu o metody přihlášení/odhlášení, které byly představeny předplatitelům.
Hostico si vyhrazuje právo pozastavit činnost účtu, pokud nebudou tyto ustanovení dodržována.

Odesílání / přijímání e-mailů

Hostico nemůže zaručit doručení e-mailů odeslaných z jeho zařízení a sítě do schránky příjemců.
Hostico také nemůže zaručit doručení e-mailů bez ohledu na umístění odesílatele/příjemce (interní/externí do sítě Hostico).

Odesílání a přijímání e-mailu může být ovlivněno několika vnitřními nebo vnějšími faktory, mezi které patří:

  • poštovní schránky bez dostupného místa, které již nemohou přijímat zprávy
  • IP adresy odesílatele zahrnuté v různých černých listinách, jejichž připojení k cílovému mailovému serveru je zablokováno
  • poruchy týkající se odesílání/přijímání poštovních serverů
  • poruchy na úrovni interní/externí sítě
  • mailové servery s agresivními spamovými filtry
  • obsah e-mailu považovaný za spam serverem odesílatele/příjemce
  • přílohy, které překračují velikostní limity akceptované serverem odesílatele/příjemce
  • dočasné odmítnutí e-mailových zpráv kvůli politikám šedého seznamu
  • atd.
Dedikovaná IP

Status dedikovaných IP adres přidělených klientům je předem zkontrolován před skutečným přidělením.
Ověření zahrnuje, ale není omezeno na: stav IP v různých blacklistách, její reputaci atd.
Jakákoli následná změna IP bude provedena pouze z řádně odůvodněných důvodů. Žádost o změnu IP může být odmítnuta nebo zpoplatněna, pokud akce provedené klientem ovlivnily stav nebo reputaci IP.
Změna dedikované IP bude zahrnovat jednorázový poplatek 10€

Služby s dedikovanou IP zahrnují jednu dedikovanou IP, která bude přidělena všem doménám, subdoménám a účtům, které běží v rámci této služby. V případě, že si přejete oddělit některé domény, subdomény a účty na jiné dedikované IP, je nutný samostatný nákup těchto IP.
Přidělení IPv6 (kde je to možné) se provádí paralelně s přidělením IPv4, protože se navzájem nevylučují. Poskytnutá služba bude fungovat současně na IPv4 i IPv6. Na žádost zákazníka může být IPv6 adresa odstraněna.

XII. Zdroje

Každý sdílený hostingový účet má své vlastní zdroje v závislosti na typu zakoupeného balíčku. Podrobný seznam těchto zdrojů lze vidět na stránce využití zdrojů
Všechny účty jsou monitorovány, aby sledovaly jejich využití zdrojů.
Hostico si vyhrazuje právo kontaktovat zákazníka ohledně upgradu držení balíčku nebo s návrhy na zlepšení výkonu, pokud jsou některé nebo všechny zdroje držení hostingového účtu často využívány na své maximální kapacitě.

Souborů větších než 500 MB nelze ukládat na sdílené hostingové účty, kromě zálohy účtu.
Služby Hostico nelze používat pro audio streamování, videa, sdílení souborů nebo sdílení obrázků.
Používání našich serverů jako úložiště (např. filmy, mp3, obrázky, archivy, softwarové balíčky atd.) je také zakázáno.

Hostico si vyhrazuje právo pozastavit aplikace nebo účty, jejichž činnost brání nebo jakýmkoli způsobem ovlivňuje řádné fungování serveru, bez předchozího upozornění.

Reseller plán umožňuje vytvoření/přidání až 10 hostingových účtů zdarma, včetně vlastního účtu resellera. Zákazníci, kteří si přejí vytvořit/přidat větší počet účtů, mají možnost zakoupit limity nad rámec výchozích.
V případě VPS spravovaných Hostico může licence ovládacího panelu nainstalovaného na VPS uložit omezení na počet účtů a/nebo domén, které lze vytvořit pod touto konkrétní licencí. Toto omezení může být kdykoli změněno a/nebo odstraněno provedením downgrade/upgradování příslušné licence ovládacího panelu.

Prostor nabízený balíčky VPS představuje celkovou hodnotu přidělenou serveru, ale ne hodnotu, kterou klient přímo využije pro svá data (souborové stránky, databáze, e-maily).
Část celkového přiděleného prostoru bude obsazena/použita operačním systémem nainstalovaným na VPS, stejně jako jakýmikoli potenciálními ovládacími panely. Prostor přímo dostupný pro data klienta je tímto snížen.
Část tohoto prostoru musí být také vždy dostupná pro možnost aktualizace operačního systému a dalších aplikací, které jsou na něm nainstalovány.
Držitelé VPS spravovaných společností Hostico budou automaticky informováni, když dostupné zdroje na VPS začnou přibližovat kritické úrovně, aby mohli učinit potřebná opatření.
V případě, že klient neprovede žádnou akci k zvýšení dostupného úložného prostoru a ten klesne pod 1 % nebo 1 GB, si Hostico vyhrazuje právo pozastavit provoz VPS, aby chránil před poškozením dat na něm.

Pro prezentaci rozsáhlé kapacity funkcí nabízených službami mohou být v některých situacích použita slova jako "Neomezené" a/nebo "Nezměřené" k jejich popsání.
Tato slova se vztahují na schopnost využívat vysoké množství zdrojů a nikoli na možnost neomezeného používání těchto zdrojů, konkrétně bez existence horního limitu spojeného s nimi.
Tyto prahy týkající se zdrojů, které mohou být vytvořeny nebo přidány (poštovní schránky, subdomény, parkované domény, domény dokončení atd.), jsou nastaveny na číslo (množství) 999.
Pokud jde o práh pro měsíční provoz, je určen šířkou pásma přidělenou k uzavřené službě, při konstantní rychlosti XMb/s (šířka pásma/sekundu) s možností nepřekročit provoz X*S/měsíčně (šířka pásma/sekundu * počet sekund odpovídajících měsíci).

Využití zdrojů
Sdílený VPS

V případě VPS se sdílenými zdroji je jejich maximální využití na konstantní bázi zakázáno.
Hostico bude sledovat spotřebu zdrojů a v případě, že spotřeba překročí následující limity, bude klienta informovat:

  • CPU 100% po dobu delší než 30 minut

Zákazník bude mít možnost buď identifikovat a vyřešit vzniklou situaci, nebo migrovat na dedikovaný VPS. Hostico si vyhrazuje právo pozastavit provoz VPS, pokud jeho procesy ovlivňují řádné fungování ostatních VPS na VPS uzlu, nebo v případě ignorování několika oznámení zaslaných v této věci.

Dedikovaný VPS

Pro tyto typy VPS jsou přidělené prostředky 100 % vyhrazené.
Jejich použití tedy může probíhat na maximálních úrovních po delší období.

XIII. Platnost

Tento dokument je platný na neurčitou dobu.
Hostico si vyhrazuje právo provádět změny v tomto dokumentu, proto jsou klienti vyzváni, aby jej pravidelně konzultovali.
Změny provedené v tomto dokumentu jsou k dispozici na následující adrese: Aktualizace podmínek
V případě významných změn budou klienti informováni e-mailem.
Pokud máte další dotazy, kontaktujte nás.

Poslední aktualizace 01.10.2024