Reaktivace hostingových balíčků
V následujících odstavcích si projdeme všechny informace, respektive postup reaktivace hostingových balíčků z účtu zákazníka Hostico.
Každý z nás se setkal se situací, kdy se nám nepodařilo provést platbu z různých důvodů, a naše služby byly pozastaveny. Opětovné aktivování, ve většině případů, vyžaduje kontaktování týmu podpory, a pokud tento tým nenabízí telefonickou podporu nebo živý chat, jediným zbývajícím řešením je e-mail, který, v závislosti na rychlosti reakce týmu, může přinést rychlejší nebo pomalejší řešení.
Dále projdeme kroky potřebné k reaktivaci hostingového balíčku v zákaznickém účtu Hostico.
První věc, kterou musíme udělat, je ujistit se, že jsme přihlášeni do správného zákaznického účtu, kde se nachází pozastavená služba.
Poté jdeme na levou stranu do sekce „Služby” a přistoupíme k pozastavené službě v účtu, kterou chceme znovu aktivovat.
Pokud jsem správně získal přístup k službě, všechny možnosti na panelu budou monochromatické (šedé), s výjimkou sekce v horní části stránky.
Pro zahájení procesu opětovného aktivace klikneme na zelené tlačítko „Dočasná reaktivace”.
Poznámka: Pokud není možné znovu aktivovat balíček (z různých důvodů), oznámení v horní části stránky nebude přítomno a znovu aktivovat nebude možné.
Pokud proběhl proces úspěšně, obdržíme potvrzující zprávu a po obnovení stránky budou všechny funkce hostingového balíčku znovu aktivní.
Poznámka:
- V předdefinování jsou hostingové služby automaticky udržovány aktivní po dobu 7 dnů po datu splatnosti. Opětovné aktivaci balíčku lze požádat o dalších 7 dní, což celkem činí období odkladu 14 dní od data splatnosti.
- Reaktivace služeb je možná pouze po uplynutí 90 dní. Pokud jste požádali o předchozí reaktivaci v posledních 90 dnech, reaktivace nebude možná ani z vaší strany, ani ze strany operátora Hostico.
- V případě služeb pozastavených z jiných důvodů, jako je porušení podmínek a pravidel Hostico, opětovné aktivace z uživatelského rozhraní není možné.
- Reaktivace uzavřeného hostingového balíčku není možná. Pokud jste měli hostingový balíček, který byl smazán ze serverů Hostico, bude nutné buď zadat objednávku na nový hostingový službu (pokud staré soubory nejsou zajímavé), nebo kontaktovat tým podpory a zjistit, zda je možné obnovit staré soubory.
- Pokud jste nepožádali o reaktivaci za posledních 90 dní a tlačítko pro reaktivaci není přítomno, musíte kontaktovat obchodní oddělení, aby zkontrolovalo uvedenou situaci.