
Závazek kvality nabízený u webhostingových služeb
Tato záruka kvality nebo SLA (Smlouva o úrovni služeb) se vztahuje na celou škálu služeb nabízených společností Hostico.
Pod pojmem "dostupnost" chápeme roční procento, ve kterém je webová stránka dostupná k přístupu z neutrálního místa prostřednictvím protokolu HTTP.
Dostupnost je měřena monitorovacími systémy Hostico.
Zaručujeme dostupnost 99,9 % s cílem dosáhnout 100 % pro webové stránky každého klienta.
Pokud tato hodnota klesne pod 99,9% dostupnost, doba výpadku bude proporcionálně kompenzována na následujícím faktuře:
Provozuschopnost/%
- 99.0% - 99.8% : 5%
- 98.0% - 98.9% : 10%
- 95.0% - 97.9% : 20%
- 90.0% - 94.9% : 50%
- 0.00% - 89.9% : 100%
Období výpadku se vypočítává na základě fakturačního cyklu poslední zaplacené proformy pomocí následujícího vzorce: [Počet hodin výpadku / (Zaplacené dny * 24)] * 100
V případě serverů, kde klient přebírá odpovědnost za správu, se závazek kvality bude vztahovat pouze na dostupnost síťového připojení zařízení.
Hostico bude používat své technické, obchodní a organizační metody k zajištění funkčních služeb 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Zákazníci uznávají, že služby mohou být dočasně nedostupné nebo nefunkční z různých důvodů, včetně periodických údržbových postupů nebo aktualizací ("Plánované údržbové operace"). Hostico bude zákazníky informovat nejméně 48 hodin před provedením údržbových operací, které mohou trvat déle než 15 minut, a využije všech technických a obchodních prostředků k minimalizaci těchto přerušení, nedostupností nebo nefunkčnosti svých serverů.
Zákaznické účty nebudou kredity v rámci tohoto závazku kvality, pokud jakákoli chyba nebo porucha webových stránek je způsobena nebo generována:
- poruchy služeb z důvodů, které nejsou pod kontrolou Hostico nebo které nelze předvídat ze strany Hostico
- přerušení telekomunikačních nebo digitálních přenosových linek, útoky na sítě, přetížení sítě nebo jiné poruchy
- války, zemětřesení, přírodní katastrofy - požáry, viry, hackeři, crackeři
- nepřiměřené fungování softwaru poskytnutého jiným zdrojem (bezplatné skripty, software pro e-commerce nebo online platební procesory)
- DDoS, embarga, akce úřadů.
- hardwarové selhání
- problémy související s DNS nebo jiné problémy, které nelze ovládat Hostico
- problémy s přístupem klienta k FTP, POP, IMAP, SMTP, DNS, WEB
- softwarové závady způsobené činnostmi klienta / jeho zaměstnanců nebo jiných třetích stran, které do nich zasahují
- akce nebo opomenutí klienta, jeho zaměstnanců nebo třetích stran, které mají přístup k službám poskytovaným Hostico a zasahují do nich, bez ohledu na to, zda mají souhlas klienta či nikoli
Kreditování účtů se provádí v procentech, na základě opakovaných poplatků, které se skládají z slev aplikovaných na následující vydané faktury.