
Obsah
I. Obecné informace
II. Kategorie osobních údajů požadovaných a zpracovávaných
III. Účely zpracování
IV. Doba, po kterou uchováváme / zpracováváme údaje
V. Odhalování osobních údajů
VI. Přenášení osobních údajů
VII. Práva, která máte
VIII. Kontrola, přístup a bezpečnost
IX. Zvláštní ustanovení týkající se nezletilých
X. Sociální média
XI. Zpracovatel
XII. Platnost dokumentu
I. Obecné informace
S.C. Awesome Projects S.R.L., dále jen Hostico, jakožto provozovatel osobních údajů, autor, vlastník a správce hostico.ro, respektuje právo na soukromí a zabezpečení zpracování osobních údajů každé osoby, která navštíví a/nebo využívá služby nabízené tímto webem, a zavazuje se chránit jejich osobní údaje a informace. Tento dokument se vztahuje na webovou stránku hostico.ro, dále jen "Webová stránka".
Hostico je registrován jako operátor osobních údajů u Národní autority pro dohled nad zpracováním osobních údajů, pod registračním číslem 30701.
V souladu s nařízením (EU) 2016/679 (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR), které nahradilo zákon 677/2001 o ochraně jednotlivců při zpracování osobních údajů a volném pohybu těchto údajů, je Hostico povinno bezpečně spravovat pouze pro účely a období uvedené v tomto dokumentu osobní údaje, které poskytujete o sobě, členu rodiny nebo jiné osobě, stejně jako osobní údaje viditelné v rámci používání této webové stránky.
Osobní údaje se vztahují na jakékoli informace týkající se identifikované nebo identifikovatelné fyzické osoby. Identifikovatelná fyzická osoba je ta, která může být identifikována přímo nebo nepřímo, zejména s odkazem na jméno, identifikační číslo, údaje o poloze, online identifikátor nebo s odkazem na jeden nebo více specifických prvků její fyzické, fyziologické, genetické, mentální, ekonomické, kulturní nebo sociální identity.
Tato politika se vztahuje na všechna elektronická zařízení používaná k přístupu na webové stránky. Pokud nesouhlasíte s podmínkami a pravidly vztahujícími se k jejich užívání (uvedenými v tomto dokumentu týkajícím se ochrany osobních údajů, stejně jako v dokumentech Politiky cookies, respektive Podmínky a pravidla z pohledu důvěrných informací), prosím, nepoužívejte webové stránky.
II. Kategorii osobních údajů, které jsou požadovány a zpracovávány
Webová stránka je strukturována tak, aby umožnila její návštěvu a používání bez nutnosti poskytování jakýchkoli osobních údajů od jejích návštěvníků. Při každé návštěvě/používání webové stránky server shromažďuje a ukládá, ve formě elektronických protokolů na krátkou dobu, základní informace, které zahrnují IP adresu, používaný prohlížeč, odkazující doménu (přes kterou návštěvník přistupoval na webovou stránku), časy přístupu, dobu návštěvy a navštívené stránky. Kromě IP adresy žádná z těchto provozních dat neznamená identifikovatelné informace; jsou uchovávány výhradně pro statistické/analytické účely zaměřené na zlepšení služeb a samozřejmě pro prevenci podvodů nebo zneužití informačního systému. Tato data nejsou zveřejňována žádné osobě nebo právnímu subjektu mimo Hostico v jakékoli formě, kromě případů zpracování prováděného příslušnými orgány za účelem prevence, odhalování, vyšetřování, stíhání a potírání trestné činnosti nebo výkonu trestů. Jakékoli další informace jsou poskytovány výhradně dobrovolně návštěvníkem/uživatelem, bez jakékoli povinnosti poskytnout osobní údaje Hostico. Ačkoli některé služby nabízené Hostico nelze používat bez poskytnutí určitých údajů, odevzdání těchto údajů je přísně dobrovolné.
a) Návštěvník webové stránky
- údaje poskytnuté v rámci sekcí, které vyžadují vyplnění formuláře:
Přímý způsob: Jméno, Email
Nepřímý způsob: IP - údaje poskytnuté v interakci s členy týmu Hostico prostřednictvím využívání online podpůrného systému:
Přímý Mod: Jméno,E-mail
Nepřímý Mod: IP
b) Klient webové stránky
- údaje poskytnuté při vytvoření zákaznického účtu nebo provedení objednávky:
Jméno
Příjmení
Doplňkový kontakt*
Email
Doplňkový email*
Adresa
PSČ
Telefon
Číslo OP (fyzické osoby)** - V případě společnosti:
Název společnosti
Kontaktní osoba: Jméno a příjmení
Číslo registrace u Obchodního rejstříku
Daňové identifikační číslo / Jedinečný identifikační kód
Ne přímo: IP
* - volitelné
** - nutné pro registraci některých doménových přípon
III. Účely zpracování
Naše obecné zásady týkající se zpracování osobních údajů návštěvníků webových stránek (považovaných za kupující jakoukoli z dostupných služeb na webu) a také těch, které patří návštěvníkům webových stránek, jsou uvedeny níže:
a) Návštěvník webové stránky
- odpovědět na žádosti zaslané vyplněním formulářů dostupných na Webové stránce
- reaktovat na žádosti zaslané prostřednictvím online podpory
- pro sledování provozu a zlepšení zkušenosti poskytované na webových stránkách
b) Klient webové stránky
Pokud jde o Klienty nebo potenciální Klienty, údaje a dokumenty poskytnuté těmito osobami během uzavření smlouvy nebo po ní budou zpracovávány výhradně v souladu s platnými právními předpisy, včetně Obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR).
Údaje a dokumenty poskytnuté Klienty budou používány výhradně za účelem plnění smlouvy mezi Hostico a daným Klientem a nebudou předány třetím osobám nebo neoprávněným společnostem ani zveřejněny jakýmkoli způsobem, ledaže by to vyžadoval zákon nebo s výslovným souhlasem Klienta.
Používáme osobní údaje a dokumenty poskytnuté Klienty k následujícím účelům:
- Realizace smluvního vztahu mezi Klientem a Hostico, včetně zpracování, ověřování, fakturace a aktivace objednávky provedené na webových stránkách a informování klienta o stavu objednávky.
- Plnění právních povinností, které na Hostico plynou v kontextu služeb poskytovaných prostřednictvím webových stránek, včetně daňových a archivních povinností.
- Komunikace informací o stavu sítě a jakékoli údržbě/výpadcích v poskytování služeb.
- Přenos obchodních sdělení týkajících se služeb nabízených společností Hostico prostřednictvím vzdálených komunikačních prostředků (e-mail, SMS), v případě, že jste k tomu udělili souhlas.
Zpracování dat pro uvedené účely se zakládá na smlouvě uzavřené mezi Klientem a Hostico, jak je definováno v našich Podmínkách, a je nezbytné pro splnění právních povinností. Odmítnutí poskytnout data může vést k neschopnosti Hostico splnit právní povinnosti a tím i k neschopnosti nabídnout vám služby prostřednictvím webových stránek. Zpracování dat pro marketingové účely se provádí na základě uděleného souhlasu, pokud se rozhodnete je poskytnout zaškrtnutím příslušného políčka v době vytvoření účtu nebo později prostřednictvím zákaznického účtu.
Poskytování dat pro jakoukoli z výše uvedených situací je dobrovolné, ale nezbytné pro využívání dříve uvedených služeb a pro uzavření smlouvy mezi klientem a Hostico. Odmítnutí poskytnout údaje může mít za následek neschopnost realizovat smluvní vztah mezi klientem a Hostico.
c) General
Zpracování dat je založeno na právním základu oprávněného zájmu společnosti Hostico zajistit řádné fungování webových stránek a neustále zlepšovat zkušenosti návštěvníků webových stránek, včetně vyřizování komentářů, dotazů nebo stížností.
Účely zpracování dat zahrnují:
- Správa a zlepšování poskytovaných služeb.
- Provádění obchodních činností pro prodej služeb, průzkum/trendy na trhu a statistiky.
- Reklamní, marketingové a propagační aktivity pro služby SC Awesome Projects SRL, včetně propagačních kampaní, sledování a monitorování prodeje služeb a chování spotřebitelů.
- Poskytování poprodejních služeb zákaznických vztahů, včetně informování uživatelů/zákazníků o hodnocení nabízených služeb (včetně hodnocení služeb na webových stránkách).
IV. Doba, po kterou uchováváme / zpracováváme data
Jako základní princip bude Hostico zpracovávat osobní údaje pouze po nezbytně nutnou dobu k dosažení výše uvedených účelů zpracování. Respektujeme princip minimalizace údajů a nebudeme uchovávat údaje déle, než je nezbytné na základě účelů, pro které byly shromážděny.
Pokud jste klient, budeme zpracovávat data po celou dobu trvání smluvního vztahu a po jeho skončení, v souladu s právními povinnostmi, které na Hostico dopadají.
U účtu zákazníka budou uchovávány po dobu 10 let od registrace poslední finanční transakce na příslušném účtu a automaticky budou smazány po uplynutí této doby, za předpokladu, že na účtu již neexistují aktivní služby.
Po vymazání účtu, ať už automaticky v případě absence transakce nebo jakékoli aktivity ze strany klienta, nebo na jeho výslovnou žádost k uplatnění práva na odstoupení, jsou informace spojené s účtem pseudonymizovány a uchovávány po dobu dalších 10 let v souladu s bezpečnostními opatřeními stanovenými Obecným nařízením o ochraně údajů (GDPR). Tato data jsou používána výhradně k odpovědi na oprávněné požadavky příslušných orgánů v Rumunsku nebo Evropské unii, za účelem splnění právních povinností, které se vztahují na správce údajů.
V případě finančně-účetních podpůrných dokumentů, smluv a dodatkových aktů, podle právních předpisů, budou uchovávány po dobu 10 let od konce účetního roku.
Pokud si přejete již dále nemít obavy o zpracování osobních údajů nebo pokud chcete vymazání údajů, můžete uplatnit svá práva podrobně uvedená v bodě VII níže.
Odstranění účtu je možné pouze v případě, že na něm nejsou žádné aktivní služby. Pokud je na účtu jedna nebo více aktivních služeb, může být uzavřen pouze za předpokladu, že je splněna některá z následujících podmínek:
- Očekává se ukončení sjednaného období aktivní služby/služeb na účtu.
- Aktivní služba/služby na účtu jsou ukončeny písemnou žádostí nebo aktivní služba/služby jsou převedeny k jiným poskytovatelům/registrátorům.
Pokud withdrawujete svůj souhlas se zpracováním údajů pro marketingové účely, Hostico přestane zpracovávat osobní údaje pro tento účel, aniž by to ovlivnilo zpracování provedené dříve společností Hostico na základě výslovného souhlasu.
Pokud jde o interní poznámky, přípravu statistik, zlepšování služeb a průzkum/tržišní studie, uchováváme osobní údaje pouze v nezbytném rozsahu k dosažení těchto cílů a v souladu s právními předpisy. Doba uchovávání těchto údajů je stanovena na základě specifických potřeb každého cíle a pravidelně se přezkoumává, aby se zajistilo, že údaje nejsou uchovávány déle, než je nezbytné.
Ve všech případech uchovávání osobních údajů vyhovuje zásadám GDPR, včetně omezení účelu, minimalizace údajů a zajištění jejich přesnosti a aktuálnosti. Zajišťujeme, že osobní údaje jsou po uplynutí doby uchovávání odstraněny nebo vhodně anonymizovány.
V. Zveřejnění osobních údajů
Registrované informace jsou určeny výhradně pro použití společnosti Hostico za účelem plnění smluvního vztahu a poskytování požadovaných služeb. V některých situacích však mohou být osobní údaje zpřístupněny třetím stranám, jak je popsáno níže:
- Smluvní partneři Hostico: Na základě dohody o důvěrnosti mohou být data sdílena s smluvními partnery Hostico, kteří se podílejí na poskytování požadovaných služeb. Tito partneři jsou povinni chránit data a používat je v souladu s platnými právními předpisy.
- Poskytovatelé služeb: Abychom zajistili efektivní fungování služeb, můžeme sdílet data s třetími stranami, jako jsou ti, kteří se specializují na marketing, platební/bankovní služby, doručovací služby nebo společnosti pro registraci domén. Tito poskytovatelé budou jednat jako zpracovatelé a budou s daty zacházet v souladu s našimi pokyny.
- Veřejné orgány: V případě, že je to nezbytné pro prevenci, vyšetřování a boj proti zločinům, můžeme být povinni poskytnout údaje příslušným veřejným orgánům nebo jiným oprávněným orgánům v souladu s platným právem.
VI. Přenos osobních údajů
Přenesení osobních údajů mimo příslušnou zemi nebo Evropskou unii proběhne pouze v situacích, kdy je tento přenos nezbytný k plnění smluvních závazků.
Příkladem v této souvislosti je služba registrace domén. V závislosti na požadované doménové příponě může být osobní data převedena mimo příslušnou zemi nebo Evropskou unii. V takových případech přijmeme všechna nezbytná opatření, abychom zajistili, že převod bude v souladu s právními požadavky a že data budou adekvátně chráněna podle platné legislativy v oblasti ochrany osobních údajů.
Informujeme vás, že při převodu osobních údajů mimo Evropskou unii použijeme vhodné mechanismy k zajištění ochrany údajů v souladu s platnou legislativou, jako jsou standardní smluvní klauzule schválené Evropskou komisí nebo jiné právní mechanismy stanovené GDPR.
Pokud máte další otázky nebo byste chtěli více informací o převodu osobních údajů, prosím kontaktujte nás na e-mailové adrese office@hostico.com.
VII. Práva, která vám náleží
V souladu s legislativou o ochraně osobních údajů máte jako subjekty údajů právo na následující práva:
- Právo na informace: právo na obdržení podrobných informací o zpracovatelských činnostech prováděných společností Hostico, jak je uvedeno v této zásadě ochrany osobních údajů.
- Právo na přístup: právo získat potvrzení od Hostico ohledně zpracování osobních údajů, stejně jako obdržet informace o tom, jak jsou tyto údaje zpracovávány, účelu zpracování, příjemcích nebo kategoriích příjemců údajů atd.
- Právo na opravu: Pokud jsou osobní údaje nepřesné nebo neúplné, máte právo požadovat jejich okamžitou opravu ze strany Hostico. Jakákoliv oprava nebo doplnění bude oznámena všem příjemcům, jimž byly údaje původně zpřístupněny, pokud to není nemožné nebo nevyžaduje neúměrné úsilí.
- Právo na vymazání údajů ("právo být zapomenut"): máte právo požadovat vymazání osobních údajů v následujících situacích:
- údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo zpracovány;
- odvolali jste svůj souhlas a neexistuje žádný jiný právní základ pro zpracování;
- vznesete námitku proti zpracování a nejsou žádné oprávněné důvody, které by to převažovaly;
- data byla zpracována nelegálně;
- data musí být smazána, aby byly splněny právní povinnosti;
- osobní údaje byly shromážděny v rámci poskytování služeb informační společnosti v souladu s právem Evropské unie nebo vnitrostátním právem, kterému podléhá provozovatel.
Je možné, že po žádosti o odstranění dat může Hostico anonymizovat tyto informace (odstraněním osobního charakteru) a nadále je zpracovávat pro statistické účely.
V souladu s ustanoveními GDPR máte jako subjekty údajů zaručena následující práva:
- Právo na omezení zpracování: právo požadovat omezení zpracování osobních údajů v následujících situacích: osoba zpochybňuje přesnost údajů, na období umožňující ověření jejich správnosti; zpracování je nezákonné a subjekt údajů se proti vymazání údajů staví, žádající o omezení jejich použití; provozovatel již nepotřebuje osobní údaje pro účely zpracování, ale subjekt údajů je potřebuje pro stanovení, výkon nebo obhajobu práva před soudem; subjekt údajů vznesl námitku proti zpracování (s výjimkou případů přímého marketingu) a ověřuje se, zda právní zájmy provozovatele převažují nad právy subjektu údajů.
- Právo na přenositelnost dat: právo na obdržení osobních údajů ve strukturovaném, běžně používaném a snadno čitelném formátu, jakož i právo požadovat převod těchto údajů k jinému správci údajů, pokud jsou splněny platné právní podmínky.
- Právo vznést námitku: právo odporovat zpracování osobních údajů, na základě oprávněného zájmu Hostico nebo pro účely veřejného zájmu. S výjimkou případů, kdy může Hostico prokázat existenci oprávněných a přesvědčivých důvodů, které převažují nad zájmy, právy a svobodami subjektu údajů, nebo v případě uplatnění, výkonu či obrany práva před soudem, můžete kdykoli, zdarma a bez odůvodnění požádat, aby údaje týkající se vás nebyly zpracovávány pro účely přímého marketingu.
- Právo nebýt podroben automatizovanému individuálnímu rozhodnutí: Máte právo nebýt podroben rozhodnutí založenému výhradně na automatizovaných zpracovatelských činnostech, včetně profilování, které má právní účinky nebo vás podobně významně ovlivňuje.
- Právo obrátit se na Národní úřad pro dozor nad zpracováním osobních údajů nebo příslušné soudy: Máte právo obrátit se na Národní úřad pro dozor nad zpracováním osobních údajů nebo příslušné soudy, pokud to považujete za nutné.
- Právo na přístup a opravu je zajištěno prostřednictvím aplikace používané k přístupu k klientskému účtu.
Pro jakékoli další dotazy ohledně zpracování osobních údajů nebo k uplatnění výše uvedených práv nás prosím kontaktujte e-mailem na: office@hostico.com
VIII. Kontrola, přístup a bezpečnost
Hostico uchovává a zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR) a používá organizační a technické metody k zajištění ochrany těchto údajů proti zničení prostřednictvím bezpečnostních porušení, změnám, zveřejnění nebo jakémukoli jinému formátu nezákonného zpracování.
Aby bylo zajištěno řádné poskytování služeb, může Hostico určitým zaměstnancům poskytovat informace a osobní údaje poskytnuté klienty. Tito zaměstnanci mají uzavřeny dohody o mlčenlivosti a dostávají konkrétní pokyny týkající se zpracování těchto údajů. Hostico přebírá odpovědnost za zaznamenávání, uchovávání a používání těchto údajů svými zaměstnanci.
Osobní údaje zákazníků Hostico jsou uchovávány a zpracovávány prostřednictvím aplikace WHMCS (pro více informací navštivte https://www.whmcs.com).
Přístup k osobním údajům klienta je povolen pouze příslušnému klientovi a operátorům Hostico, což vyžaduje jedinečné uživatelské jméno a heslo pro každého klienta.
Kromě toho si mohou klienti aktivovat dvoufázové ověření ("Two Factor Authentication") jako další bezpečnostní opatření pro přístup ke svému účtu. Tato metoda vyžaduje získání autentizačního kódu z externího zařízení. Zpracování dat probíhá výhradně v kancelářích Awesome Projects S.R.L. a v partnerských datových centrech.
Je však důležité zmínit, že žádný program informační bezpečnosti není neomylný.
Zákazník plně rozumí a akceptuje, že Hostico nepřebírá odpovědnost za následky nebo problémy, které mohou vzniknout v důsledku nesprávného používání portálu ze strany zákazníků. To zahrnuje, ale není omezeno na:
- Přidání uživatele, jehož kontaktní údaje nepatří klientovi (např. e-mailové adresy, platební karty, telefonní čísla atd.) administrátorem účtu. Klient nese plnou odpovědnost za používání těchto přístupových údajů v portálu.
- Přístup k portálu a provádění zásahů nebo úprav ze strany administrátorů nebo uživatelů, kteří již nemají přístupová práva udělená klientem.
- Opakovaný a zneužívající přístup k funkcím dostupným v klientském účtu.
- Distribuování a kopírování odkazů obsahujících autentizační tokeny na jiná zařízení, prohlížeče nebo třetí strany.
- Přenášení informací, konkrétně přístupových údajů potřebných pro přístup, autentizaci a autorizaci v klientském účtu různým osobám.
Účet klienta představuje centrální bod pro správu služeb nabízených společností Hostico. Toto rozhraní dává jeho majiteli pravomoc a odpovědnost za přidružené služby, a kdokoli s přístupem k tomuto účtu může provádět řadu akcí, aniž by bylo nutné poskytovat společnosti Hostico další dokumenty.
Přesnâ ztráty, které utrpěl Klient v důsledku nedodržení bezpečnostních politik dohodnutých v podmínkách této politiky, se nebudou považovat za chybu společnosti Hostico a nebudou zakládat odpovědnost společnosti Hostico.
IX. Zvláštní ustanovení týkající se nezletilých
Hostico úmyslně ani vědomě neshromažďuje údaje o nezletilých. Nenabízíme služby nezletilým.
X. Sociální Média
Udržujeme online přítomnost na různých sítích a sociálních platformách, abychom komunikovali se zákazníky a potenciálními zákazníky a poskytovali jim informace o našich službách. Používáme platformy jako Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube a Google Business. Když tyto platformy navštívíte, platí podmínky zpracování příslušného provozovatele platformy. Také zpracováváme data, která nám byla sdělena prostřednictvím těchto platforem a sociálních sítí.
Naše webová stránka může obsahovat funkce sociálních médií, jako jsou tlačítka pro sdílení na Facebooku, Twitteru a G+. Tyto funkce se řídí zásadami ochrany soukromí společností, které je poskytují.
Informujeme vás, že naše webové stránky mohou obsahovat odkazy na jiné stránky. Nekontrolujeme a neneseme odpovědnost za obsah nebo praktiky těchto stránek. poskytnutí těchto odkazů neznamená schválení aktivit, obsahu nebo vlastníků těchto stránek. Tato zásada ochrany osobních údajů se na tyto webové stránky nevztahuje, protože podléhají svým vlastním zásadám ochrany osobních údajů.
XI. Procesor
Jako zpracovatel se Hostico zavazuje dodržovat následující:
- Zpracování informací poskytnutých klientem pouze pro přesně stanovené účely, které si určili.
- Application of strict security standards at the equipment and infrastructure level.
- Ohlášení jakéhokoli porušení údajů bez neoprávněného odkladu.
- Zpracování osobních údajů pouze po dobu uvedenou klientem.
- Zajištění, že data jsou a zůstanou vlastnictvím klienta.
- Ukládání informací pouze na serverech umístěných v Rumunsku.
XII. Platnost dokumentu
Dokument o ochraně soukromí je platný na dobu neurčitou.
Hostico si vyhrazuje právo provádět změny v tomto dokumentu, proto jsou klienti žádáni, aby si ho periodicky prohlíželi.
Pokud máte nějaké další otázky ohledně Zásad ochrany osobních údajů nebo pokud si přejete získat informace o osobních údajích zpracovávaných společností Hostico, které se vás přímo týkají, prosím, kontaktujte nás.
Poslední aktualizace : 06.02.2025